Effe voorstellen

Hoi allemaal,
Ik ben Lili, 29 jaar oud, en heb een tweeling van 2.5 jaar (een meisje en een jongen).
Ik woon in Rotterdam al een paar jaar. Ik doe finance werk. Mijn man ook. Hij is 31.
Ik ben blij dat ik zo’n plekje op het internet heb gevonden.
Groeten aan iedereen

Hoi Lili,
Welkom op deze site. Ik ben Daniella en heb een dochtertje van 9 maanden. We wonen alweer 4 jaar in Ecuador. Mijn man komt hier vandaan en ik ben een Zwolse.
Groetjes, Daniella

[img]http://b1.lilypie.com/L4LGm5.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Bedankt Daniella!
Wat leuk, zeg, Ecuador! Hoe is het daar?

Gewijzigd door - Lili011 op 24 Oct 2008 14:41:01

Goed hoor. We wonen in het Andesgebergte, in Quito. 's Ochtends is het lekker warm, en echt elke middag hebben we een dikke storm rond een uur of 2. Daarna koelt het af. We hebben een tijdsverschil van 7 uur met NL, dus het is hier nog maar 11:06 in de morgen. Ben lekker een bakje koffie aan het drinken.
Ik hoop dat je dit een leuke site vindt. Ik vind het zelf interessant, en ook relaxed om even op deze site te kijken wanneeer Jedidia slaapt.
Groetjes, Daniella

[img]http://b1.lilypie.com/L4LGm5.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

he danielle,

Ik woon ook in Zwolle. Geinig.

Groet loes

welkom,
ik ben brenda 21 jaar en heb een dochter charissa van 3 jaar

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Hoi Loes, wat leuk! Ik mis de Peperbus wel hoor!
Groetjes, Daniella

ja, dat kan ik me voorstellen. Goster was er weer proefeet. Zeer gezellig. Heb bij de librije gegeten…Lekker joh. Dan kan het anders is het niet te betalen.

dootje, bedankt ik heb een paar dag geleden gekeken naar een nederlandstalige forum, en deze was de enige die ik mooi vond het is vrolijk en met veel mensen online, met goede topics.
om eerlijk te zijn, ik heb mijn eigen forum, maar op een andere taal en daar heb ik heel veel dingen over kinderen geleerd. Nu wil ik ook van een nederlandse hoek kijken en van veel andere dingen leeren.
ik hoop dat ik hier welkom ben

[quote]
ja, dat kan ik me voorstellen. Goster was er weer proefeet. Zeer gezellig. Heb bij de librije gegeten…Lekker joh. Dan kan het anders is het niet te betalen.

De Librije ziet er inderdaad erg knus uit, ik heb er alleen een keer koffie gedronken, haha. Dat was nog te betalen.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoi Lili,
Wat voor taal spreek je dan nog meer? Wij gaan Jedidia 3 talig opvoeden (Engels, Nederlands en Spaans).
Groetjes, Daniella

Welkom hier op het forum
Veel leesplezier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hallo Lili,

Wat leuk, een tweeling
Welkom hierzo, groetjes Miranda

Wij spreken servishe taal ook. Ik woon in Nederland een paar jaar nu, maar was geboren en getogen in Belgrado. Mijn kinderen spreken servishe taal thuis - zo hebben ze mij in de consultatie buro gezegt dat ik moet doen. Ik de creshe spreken ze nederlands natuurlijk.

Bedankt alemaal

Wat goed van ze. Halen ze de talen ook wel eens door elkaar?

Niet vaak. Heel soms Maar ze weten heel goed welke taal spreken we thuis, en welke in de kresh.
Ik probeerde een paar dag geleden Drie biggetjes te lezen, ze vonden het niks, ze wilden dat ik servish praat En mijn uitspraak is niet zo erg hah