Effe naar de winkel

hahaha ja, tis zo`n herfstig weertje dat ik maar weer eens een lekker soepje ga trekken heb ik net bedacht. Hmmmmm lekker.

Ik hoop dat je niet op de fiets naar de winkel hoeft…

Groetekes, Sje

uuuhhhmmmm gewoon een lekker soepie. Heb allemaal dingetjes gehaald die we lekker vinden en verder eens effe spieken wat er nog in de diepvries voor vlees schuilt om de basis van te maken. Brrrrrrr heb het echt koud jongens, jullie ook ?

Ik kan het niet koud genoeg hebben! Mijn inwendige thermostaatje staat nog steeds op de hittegolf-modus volgens mij. Heb ook gewoon de achterdeur open staan nu! Heerlijk!

Of ben ik nou weer een vreemd mens? Of was ik dat sowieso al?

Groetekes, Sje

Hier regent het al de hele dag. Ik zit zelf met een trui aan en ik heb koude voeten.
Ben benieuwd wat voor soepje het geworden is? Nicky is daar niet echt gek op .

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>

Ja ja word een lekker soepie, rundvlees en gehaktballetjes, noedels en heeeeeeeeeel veel groenten natuurlijk. Lekker wat kruiden en rode wijn erbij hmmm denk dat dat goed komt strakkies.

Nou Sje, hier staat de achterdeur ook nog bijna de hele dag open.
Krijg al commentaar van manlief, die heeft het koud (watje!!!)
Zal het missen hoor, als dadelijk die verwarming weer aan moet.
Vindt het heerlijk de hele dag de deur open!

Groetjes Mim

Inmiddels staat hier de achterdeur ook weer heerlijk open, tot groot genoegen van Jessin want dan kan ie zich even terug trekken in de wei. Whahaha ben ik m kwijt loopt ie helemaal alleen heeeeeeelemaal daarachter.

Ik krijg hier ook commentaar van mijn man als ik de achterdeur opengooi. Die zit hier nu met een fleecetrui tegenover me!

Maar ja, wij moeders zijn veel lichamelijker bezig de hele dag door dus ons thermostaatje staat nou eenmaal anders afgesteld.

Groetekes, Sje

Hier staat alles ook de hele dag open hoor. Heerlijk vind ik dat.
Heb ik de hele winter naar uitgekeken om dat te kunnen doen.
Wel jammer dat het zoveel regent de afgelopen dagen…
Maar als het buiten zo regent is het wel heel gezellig binnen
met een soepie. Heb vast goed gesmaakt Astrid !