Effe beetje zeuren

Ikke ben nu dus 20 weken zwanger en kan, s`avonds vooral, nog steeds ontzettend ziek zijn. En ik heb dus echt een bloedhekel aan spugen. Bij Evianne ben ik haast nooit ziek geweest. Dit is echt een hele andere zwangerschap. Zo had ik bij Evianne in de zwangerschap ook geen migraine meer en nu gewoon wel nog soms ( is wel een beetje minder ). Ook voelt alles van binnen totaal anders en begint het onder mijn ribben al aardig te drukken. Maar ja ik ben in ieder geval niet de hele dag ziek en ik heb het er graag voor over. Volgende week de echo en daar kan ik weer lekker de rest van de 20 komende weken op verder.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

jij krijgt een jongentje jij krijgt een jongentje, alhoewel ik met beide nergens last van had, ik ben ook maar roepende in de woestijn! sterkte ermee

groetjes Kim, mama van

en

Tja een tweede ik was met de tweede ook zieker dan met de eerste… echt

wil binnen kort buik foto aub hahahaha

Tries

Liefs Tries

Tja een jongetje was meteen mijn eerste ingeving en bij Evianne was die ook goed. We zouden het erg leuk vinden, maar een meisje is ook prima. Daan wou voorheen altijd alleen meiden hahahaha.

Ja ja een foto komt er wel aan want mijn vriendin in Almere wou ook graag mijn buikje zien omdat we elkaar al lang niet meer hebben gezien (vanaf augustus). Maar vandaag kon ik echt niet op de foto hoor, ik zag dr echt niet uit en het werd ook niet beter. Ik denk dat het eens tijd wordt voor de kapper of zo.

ik ben 9 mnden misselijk geweest en heb een jongetje gekregen

groetjes ingrid

Haha, tries zei wat ik wou zeggen (je was me weer voor Tries! )
Ik wil ook een buikfoto zien.
Enne…dat je er vandaag niet uitzag is geen excuus hoor.
Buikfoto’s kan je namelijk heeeeeel goed maken zonder je hoofd erop

Groetjes, mamma van Stephan

We zullen het volgende week zien, want we willen het dit keer weten. De vorige keer niet, was mijn keuze. Dit keer dus wel want Daan wil het toch weer graag en het lijkt me leuk om het eens mee te maken als je het wel weet. Maaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr vrienden en familie mogen het niet weten, sterker nog… we zullen ze niet vertellen dat we het weten. Daan zijn moeder mag mee volgende week, want die heeft nog nooit een echo in het echt gezien, daarmee mag ze het wel weten van ons maar mag niets vertellen ook niet dat ze het weet. Dus ik denk dat ze dan effe wegglipt omdat ze bang is dat ze zich zal gaan verspreken hahahaha

Nou ja wil je mijn zwangere koppie er niet op dan ??? hahahaha. Zal morgen eens effe kijken om een foto te maken.

Fijn he, dat spugen.
Heb van de 9 maanden 7 maanden hele dagen gespuugd (zo goed als).
Heb op mijn werk meer dan eens een momentje gevraagd, telefoon in de wacht (nog ff roepen: kan iemand hem overnemen) en daar ging ik dan weer!

Gember zou moeten helpen tegen het misselijk zijn.
Ik zelf ontdekte op het laatst (helaas niet eerder) dat een kauwgom in mijn mond of een pepermuntje wel heel wat verlichting gaf.
Voor de rest heb ik er toen veel voordeel uitgehaald want ik kwam bijna niet aan.
Maar het is natuurlijk niet de weg.

Sterkte!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Ja dat van dei kauwgum was ik inmiddels al achter, maar dat werkt s`avonds niet. Ik eet nu om 17.00u minder en dat gaat sinds twee dagen dan wat beter. Ik eet dan later op de avond nog een klein boterhammetje of zo. Wat bij mij ook soms wel werkt is frisdrank met bubbels, dus heb ik nu spa rood. Daar heb ik ook echt zin in terwijl ik dat normaal haast nooit drink.

Zeg As,

Wat denk jij nou hè?
Ken je ons (of mij) nou nog niet?
WIJ weten dat JIJ straks weet wat jullie gaan krijgen, een jongen of een meisje.
En denk je dat ik je nou braaf de komende 20 weken niet ga uithoren???
Hahahahahahaha!!!
Ken je me slecht hoor! (grapjuh!!! Hoewel…)

Gewijzigd door - Bieb op 11 Jan 2005 22:27:01

vervelend hoor misselijk zijn,ik had het tot 6 maanden met beide pfffffff.dylan het ergste kaitlyn wat minder.

dus jahet word een knul hoor

Bij Lisa ben ik ook 7 van de 9 maanden misselijk geweest, overgeven niet want dat kan ik niet.
Bij Cas had ik alleen maagpijn, ook geen pretje. Oprispingen van het maagzuur was aardig te houden met wat tabletjes.

Spannend hoor dat je bijna weet wat je krijgt. Mijn schoonmoeder is ook meegeweest metonze pretecho, toen we beland waren bij het gedeelte van het geslacht is ze de kamer uitgegaan. Dat hadden we van te voren afgesproken. En wilde ze trouwens zelf ook.

En ik wil ook een buikfoto zien!!! Dus kom op!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Heeeeeee die Bieb, ik weet wel dat ik nu het risico loop dat jullie me gaan uithoren, maar dr zit wel een pc-tje tussen hahaha. Is denk ik makkelijker. We zullen wel zien.

Haha, dan zal ik op msn mijn foto in beeld brengen. Misschien persoonlijker. Heb je misschien minder het idee dat er een pc-tje tussen zit (grapjuh!!!)

wij wisten ook op een gegeven moment dat we echt een meisje zouden krijgen (“wisten” het gelijk al, maar toen bewijs op de echo)
maar we hebben ook niemand verteld van die echo, gewoon omdat je dan toch het risico loopt dat ze vragen: en, weet je “wat het word”? en dat je dan niet overtuigend genoeg kan liegen

aan het eind vd zwangerschap iedere dag een echo, dus toen gingen ze vragen: nu weten jullie zeker wel wat het word. en wij iedere keer trouw: nee hoor, ze weten dat we het niet willen weten, dus ze echoen er netjes omheen

mo

Hahahaha!!!
Da’s wel een goeie

Wij wisten het, hebben het aan iedereen verteld en Stephan meteen zijn naam gegeven.

En met een volgende doen we het weer zo

Gewijzigd door - Bieb op 12 Jan 2005 10:28:52

Ja Astrid, ik wil ook een foto van je buik zien en ook eentje van je gezicht. Daar kun je precies aan zien wat je krijgt.

Wel heel vervelend dat je nog steeds misselijk bent. Heb ik niet gehad. Tot 16 wkn alleen ´s ochtends en toen niet meer.

Nou sterkte ermee

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ik krijg een nieuw digitaal fototoestel, dus dan maak ik nieuwe foto`s. Ik heb dr vandaag twee gemaakt, maar die waren echt knudde. Effe wachten nog dussssssssssssss