Eerste verjaardag

hoi hoi

heeft iemand nog leuke tips voor mij voor de eerste verjaardag van mijn dochter?

groetjes angela

Tip die ik je wil geven is
Probeer het ritme aan te houden die je normaal ook gebruikt
Als ze on 13.00 uur gaat slapen gewoon doen die dag
En leg kadootjes even weg
Het is zo veel voor een kleintje die dag
Ik heb bij allebei de jongens van mij een kaartje uitnodiging gemaakt en tussen 12.00 en 16.00 was er niemand welkom
In die 4 uurtjes konden we ff eten en dan gingen ze lekker slapen
het werkt

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Zorg ook dat er een eindtijd aan het feest zit. Dus als ze gewend is om 19.00 uur naar bed te gaan. Uiterlijk 18.00 alle visite de deur uit. Kunnen jullie nog lekker even rustig met haar zitten voordat ze naar bed gaat.

Vanuit een druk feest naar bed is teveel van het goede. Grote kans dat ze een erg rommelige nacht tegemoet gaat en dat is jammer na zo’n feestelijke dag. De dag zelf is al indrukwekkend genoeg dus een rustig uurtje voordat ze de nacht in gaat is geen overbodige luxe.

Groetekes, Sje

Hoi,

Ik heb op zowel de eerst als de tweede verjaardag van mijn dochter geplant na haar middag slaap± 15.30 uur toen met een eindtijd van 19.00 uur. Nu is zij in de zomer jarig en hebben we beide keren kunnen bbq.je zou het natuurlijk ook sóchtens kunnen plannen.
Dit was een ideale oplossing. Je hebt iedereen tegelijk lijkt druk maar voor je kindje is het drukker als je iedereen de hele dag hebt.
Maak ook niet alle kado’s te gelijk open maar zo nu en dan. bewaar eventueel kado’s of pak ze zelf uit.
Zorg indien mogelijk dat het hoekje waar je kindje altijd speelt vrij is en blijft voor haar en de andere kinderen. Zo heeft ze een veilige haven. laat haar ook spelen met voor haar al bekend speelgoed.

verder tips:
Zorg ervoor dat je vooral voor haar bekent snoepgoed uitdeelt.
Geef aan het einde een snoepzakje mee. ik had bijvoorbeeld ook voor de hele kleintjes iets gemaakt met bijv. een babaykoekje van nijntje erin en een klein pluchen beestje van Ikea erin gedaan( meen iets van 30 cent waren)
Vesier de kamer als ze erbij is zodat het niet vreemd is als ze beneden komt. Zorg evt ervoor dat opa en oma er al zijn als ze naar bed gaat/ of er ander bezoek komt.
Koopt of bak versier een taart met haar favoriete figu(u)r(en) erop.

Kortom maak het voor haar herkenbaar en laat haar haar ritme van alledag aanhouden.
Dan heb je een super leuke verjaardag voor jou en je dochter.

Groetjes

lon106

dylano zijn verjaardag is druk verlopen
slapen deed ie helemaal niet

hij vond het veel te gezellig met alle visite erbij

heb mij aan de ritme geprobeerd te houden maar meneer wilde echt niet

het eten en zo ging allemaal wel goed en spelen ook
was ook niet vervelend

ik zeg maar
laat het over je heen komen kind geeft zelf wel aan als het te veel wordt en moe wordt en dan kan je haar op bed misschien leggen

karin solle