Eerste verjaardag van Manou


#1

Heeft iemand misschien tips voor mij hoe je het beste de eerste verjaardag van je kind kan vieren.
Ik vind het allemaal erg spannend maar er zijn vast wel mensen hier die mij een paar goede tips kunnen geven!

Alvast bedankt


#2

gewoon lekker met alle bekende en lieve mensen die graag bij je kindje zijn en waar jouw kindje zich vertrouwd bij voelt, ik zou het feest lekker overdag houden  en niet te laat, want voor zo’n kleine spruit komt er veel op hun af. bij de hema kun je geweldige verjaardagstaarten bestellen, met 1 kaarsje, probeer dit samen uit te blazen en laat de kleine dan lekker haar gang gaan met de taart, hou wel de camera bij de hand voor die geweldige foto’s of video.


#3

Wauw die eerste verjaardag!

Wij hadden in de middag het feestje met een eigen clubje mensen die ook bleven eten. Na het eten was het over en werd het natuurlijk ook al weer tijd om de jarige klaar te maken voor het bedje.

In de ochtend heb je dan lekker voor je eigen gezinnetje en daarna de gezellige drukte. Ik had het idee dat Sam het allemaal een beetje op zich af liet komen en het ging gewoon goed. Lekker veel foto's gemaakt en video.

Ik zou zeggen bedenk je dat je een begin en eindtijd op je uitnodiging zet want er zijn altijd mensen die denken lekker te kunnen blijven hangen. en de rest verloopt vanzelf.

Veel plezier met het plannen en vergeet niet te genieten van de dag.