Eerste tandje voor ruben!

ruben heeft zijn eerste tandje!!! whooooeeeehhoooeeee!!!
links onderin zit ie…en hij heeft er geen last van gehad!!
goh laat ik eens kijken of er al wat zit, dacht ik zaterdag…en waarempel een wit puntje!!
ik met een koffielepeltje er overheen en ik voelde hem krassen!!! helemaal toppie!!!
op naar de volgende!!!

groetjes!!

karin

Wat goed!!! Leuk he als ze hun eerste tandje krijgen. Ik was ook zo trots! Dani kreeg zijn eerste tandje ongeveer bij 6 maanden en een week en hij heeft nu 2 kleine tandjes onder. Zo’n schattig gezicht. Kan je binnenkort ook beginnen met poetsen. Dani vindt dat helemaal leuk. Ik poets eerst zijn 2 tandjes en daarna mag hij zelf nog even met de borstel in zijn mondje.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

wowwwwwwww toppie Karin en nu maar poetsen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Leuk he Karin? Je voelt dan echt een hard randje! Ik was ook helemaal blij toen Eva tandjes kreeg! Nu staat de teller hier op: 2 en er is verder nog niets te zien!

Groetjes Rainbow, trotse mama

echt super! ik weet nog goed hoe ik me voelde toen zn eerste tandje doorkwam, was echt door het dolle heen!
en nou lekker gaan poetsen he meid haha en als ie dan ddelijk boven ook 'n tandje heeft gaan ze vaak ook knarsen, dat is best grappig om te horen, had eerst zoiets van dat kan NOOIT goed zijn maar 't schijnen er meer te doen.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

moet ik nu al poetsen dan? of is het tandje nog te klein…
je kunt het wel met vinger voelen maar dan moet je wel heel goed voelen…
vind het helemaal super! haha ben zo trots als een aap!!

groetjes!!

karin

jahhhhh Karin gelijk poetsen kan hij er gelijk aan wennen

Liefs Michelle

voor die eerste tandjes is een vinger borsteltje wel fijn!
maar wel heeeel zachtjes doen, want het tandvlees zal nog wel erg gevoelig zijn.
toen ik rico’s volgroeide ondertandjes moest poetsen was het drama want hij wilde zn mond niet goedo pen doen en anders stak hij zn tong uit, dus ik zag de tandjes niet echt en dan doe je maar wat. als je dan eindelijk wel zn tandjes te pakken krijgt (dat je ze dus ziet) hebj e zoiets van: oh oops, die zijn wel heel klein en dan demanier hoe je poetst was dan beetje teveel van het goede, maakte iets langere halen terwijl ik toen al 2 tandjes gehad had haha zat ik dus op niks te poetsen maargoed met zo’n vingerborsteltje is het makkelijker

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Je moet wel vrij snel gaan poetsen Karin, maar niet al bij een randje. Ik zou wachten tot het tandje echt door het tandvlees is en er ook wat te poetsen is. Dat is vroeg genoeg. Een randje is té klein, maar zodra je echt goed iets ziet, zou ik gaan poetsen. Hier gaat dat de ene keer goed, de andere keer minder. Nu met de hitte vindt mevrouw het te veel gehannes, maar dan poets ik toch snel even. Zo van: lalalalalalalalalala en dan gauw heen en weer bewegen! Is het toch gebeurd!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gefeliciteerd, een mooi moment!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Welkom bij de bijtclub ruben…

Liefs Morgan.

Groetjes,

Michèle

joepie een grote gefeliciteerd voor Ruben.

enne wat een slim idee om dat met een koffielepeltje te doen ik voel telkens met m’n vinger met en aangezien we hier inmiddels op twee onder zitten en van t weekend op nummer drie en vier kwamen wilde ik dus voelen of ze al door waren en wordt daarbij dus keihard op m’n vinger gebeten . dus t koffielepelte moet ik onthouden

liefs,
Rinske