Hoihoi. Mijn dochtertje word morgen acht maanden, en ze is nu al haar eerste stapjes het zetten. Kan het zo snel gaan? Want aan ene kant is het wel leuk, maar ze is zo echt geen baby meer. :s x ramona
Rsomers
Hoihoi. Mijn dochtertje word morgen acht maanden, en ze is nu al haar eerste stapjes het zetten. Kan het zo snel gaan? Want aan ene kant is het wel leuk, maar ze is zo echt geen baby meer. :s x ramona
Rsomers
Je hebt kindjes die snel zijn en er wat langer over doen … Acht maanden is vlot. Je hebt het niet voor het zeggen en zal zien dat ze voor alles haar eigen tempo heeft …
Het is snel, maar zo zie je maar dat het kan
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Ja, ik laat haar lekker in haar eigen tempo de wereld ontdekken. En het is een pret om te zien. Is mijn enige bubs, ik neb nauwelijks de tijd om aan iets te wennen, en dan kan ze weer wat nieuws. achja. Ik ben trots op mijn kleine meid
Rsomers
Sommige zijn inderdaad erg snel.
De kleine van vrienden van mijn zusje was 7 maanden.
Zijn het stapjes langs de tafel of al echt losse stapjes?
Als het dat eerste is kan het nl ook nog wel lang duren voor ze uiteindelijk los gaat lopen hoor.
Maar ja, snel gaat het wel… Dat sowieso
Morgan was 8 maanden toen ze los langs de tafel ging lopen, hele weddenschappen hebben hier gelopen, maar ze was pas 13 maanden toen ze echt los ging lopen/ wagelen
Groetjes,
Michèle
Niks mis mee, toch?!
Ze voelen echt zelf wel aan wat ze kunnen.
Onze jongste liep met 9 maanden los en loopt nu bijv. zo tegen de verkeerde kant van de glijbaan op. Vanaf het moment dat ze kan lopen is ze ook veel tevredener, kan ze lekker de wereld verkennen.
Gewoon erg vlot en hartstikke knap, maar ieder kindje z’n eigen tempo.
Groetjes, Kirsten
Onze oudste liep ook al met 8 maanden langs de salontafel. Met 10 maanden stond ze los. Toen dachten we dat ze ook vrij snel daarna los zou lopen, maar blijkbaar vond ze het wel even genoeg. Bij 12 maanden en 3 weken liep ze los. Ook netjes overigens.
Onze jongste liep 1 dag voordat ze 11 maanden was los.
Groetekes, Sje
mijn oudste liep een keertje met 18 maanden… mijn jongste nu bijna los met 13 maand en mijzelf… is dat te vroeg hahhahahahaha, ze had langer baby mogen zijn
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Hoihoi allemaal.
Dank jullie wel voor de reacties allemaal. We vinden het natuurlijk super wat onze meid al allemaal kan. Het lijkt alleen zo kort geleden dat ik haar in mijn armen kreeg. Maar ik moet zeggen we zijn echt supertrotse ouders.
Rsomers