Eerste schoentjes

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af wanneer jullie kindjes de eerste echte schoentjes hebben gekregen. Onze dochter loopt wel aan het handje maar nog niet zelfstandig. Kan ook nog niet zelfstandig los staan,wel leunend aan de tafel enzo, maar ik vermoed dat dit niet lang meer duurt.
Nu heeft ze van zulke goedkope laarsjes, maar dat zijn dus echt geen goede stevige schoenen. Maar ja voor buiten nu even goed genoeg.
Wat hadden ze binnen aan. Alleen sokjes? Zelfs slofjes zijn hier lastig te krijgen, vaak passen ze niet, aangezien ze zulke dikke voetjes heeft en die klitteband dan niet meer wil sluiten… Dus binnen maar op de sokken.

Groetjes Jeuly

Bij 3 weken goed los lopen wordt geadviseerd om echte schoentjes aan te schaffen.

Binnen moeten ze op blote voetjes of sokjes lopen. Geen schoentjes. Blote voetjes of sokjes is het beste voor de voetjes.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 21 Nov 2010 19:53:54

Wil je trouwens wel slofjes hebben, omdat je het anders te koud vind voor de voeten, dan adviseer ik van die leren slofjes. Die zijn vrij prijzig (hmm… op de site hieronder valt het wel mee), maar wel heel prettig. Ze zijn ook zonder klittenband.

Zie bijv. http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/145

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers