Eerste prik gehad

en ohhhh wat is ie nu zielig de prikken zelf gingen heel goed pas bij de 2 de beetje gehuilt maar nu ochhhhh gilt de hele boel bij elkaar is nu net weer ff in slaap gevallen… ohhh wat doen ze onze kinderen toch steeds aan? maar ja toch voor hun eigen best wil (toch)

Tries

ps niet schikken hij is in 5 weken 2 kilo aan gekomen Oeps hihi

Wow, Twee kilo !! (wat geef je hem te eten, ha, ha). Nou ja, beter zo dan andersom, toch? Wel zielig hè, die rot-prikken. Doe jij er ook meteen Arniflor zalf op? Dat hielp bij Stephan vaak heel goed tegen stijve beentjes na het prikken. Alleen 1 keer is hij er ondanks alles toch heel erg ziek van geweest. Hopeloos, die prikken…
Veel succes hoor, en geef hem maar even een dikke knuffel namens mij (ook eentje van stephan natuurlijk!)
Groetjes, Bianca

ach gossie geef hem maar een dikke knuffel

groetjes bianca

Aggossie, dan zijn ze toch altijd zo zielig!
Lekker verwennen.

Enne, 2 kilo aangekomen, laat maar es een foto zien. Denk dat hij alweer veranderd is, of niet?

Groetjes Miriam

Gewoon flesje hoor hahaha simulac geen slagroom om even precies te zijn hij weegt 6285 gr 61 cm lang hij is dus niet 2 kilo maar ruim 1.5 kilo en 6 cm gegroeit nou dat had ik zelf ook al door want alles is te klein en meneer gaat naar maatje 68 nu…

inderdaad standaard arniflor in mijn tas ook voor jordy was ook nodig! jordy komt thuis na boodschappen doen en boem valt zo met zijn hoofd op het houten rand van het bed een ei op zijn hoofd gelijk wil je niet weten gelijk arniflor er op gedaan en je ziet het verdwijnen echt wereld spul

Groetjes tries ja ik zal weer eens een foto op bord zetten

he mannetje wat zielig zijn die prikkies toch ook he… hopelijk doet mama jou vandaag veel knuffels van ons

Kussies

Echt sneu, ja. Ik heb bij Ian direct gevraagd of ze in een keer 2 prikken wilde geven. Dan hoefde hij maar een keer te huilen, en een keer te schrikken. Tja, daar deden ze in de eerste instantie best moeilijk over, want het is niet gebruikelijk. Maar aangezien het 2 "makkelijk"te zetten prikken zijn, en ze mijn motivatie ook wel begrepen hebben ze het toch gedaan. Ze doen het nu op het cb standaard hier, 2 tegelijk!!! Scheelt echt!!!

Ogosss, zielig he die prikken, ben blij dat ik er voorlopig vanaf ben :smiley:
1,5 kilo, pffff gaat goed met die kerel van je zeg!!

Lekker genieten meis!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi