En het ging onwijs goed!! HIj ging netjes liggen, zodat de tandarts tandjes kon tellen. We hadden gezegd dat de tandarts dit ging doen namelijk), en hij deed zijn mond heel netjes goed open, zodat de tandarts overal bij kon met zijn spiegeltje. Het zag er perfect uit, en het was een mooi gebit volgens de tandarts,
Ik ben zo opgelucht… Ik heb namelijk echt zo’n gigantische angst voor de tandarts, mede doordat er altijd wat het is bij mij.
We zijn net overgestapt op een nieuwe tandarts, omdat onze vorige ruim 35 a 40 km verder op zat, en deze dus op 5 minuten fietsen. Dus niet meer dan logisch, maar owh wat kneep ik hem omdat ik wist dat er weer een heleboel moest gebeuren.
Nu is daar een aparte afspraak voor gemaakt, om dan een uur lang te klussen aan mijn gebit, maar omdat er bij mij dus altijd wat is, en het echt nog een wonder is dat ik nog geen klapper gebit heb, was ik dus heel erg bang dat Bo mijn gebit zou hebben, en dat ik hem dan als goede moeder zou moeten steunen met al die behandelingen waar ik zelf zoveel angst voor heb. Denk dat ik dan spontaan zou janken zo zielig dat ik het dan vind. Maar gelukkig, is deze angst voorlopig ongegrond, want al zijn tandjes en kiesjes waren helemaal in orde!!!
Deze moeder springt dus een gat in de lcuht voor Bo, en ik heb hem gigantisch de hemel ingerpezen dat hij zo goed bleef liggen bij de tandarts!!!
Nu ik nog, over 2 weken
liefs woezel