Hallo
Na 10 maanden lang het nummer pappa van stef bos draaien was het vanmiddag eindelijk zover Bo zei eerst tatatat wat later overging in Pappa.
Yes gewonnen van mamma
groeten alexander
amenski
Hallo
Na 10 maanden lang het nummer pappa van stef bos draaien was het vanmiddag eindelijk zover Bo zei eerst tatatat wat later overging in Pappa.
Yes gewonnen van mamma
groeten alexander
amenski
Kindjes van die leeftijd zeggen inderdaad papa maar ze bedoelen dan mama. Dus niet te vroeg juichen.
Groetekes, Sje
We wachten wel ff Wil af natuurlijk of het echt waar is
Maar hier was ook het eerste woordje papa, maar zodra ze mama zeggen, zeggen ze papa niet meer zo vaak
Liefs Michelle
quote:
Kindjes van die leeftijd zeggen inderdaad papa maar ze bedoelen dan mama. Dus niet te vroeg juichen.Groetekes, Sje

M.

Zoveel woordjes Wil??? Wat een genie
hier komen we niet verder dan mama of en toe papa, ma = madelon en bah en momenteel komt er helemaal niet veel uit, is duidelijk weer iets nieuws aan het uitvogelen
Liefs Michelle
Hier is het mamamamamam en pappa is Daddy. Vraag me niet hoe ze er aan komt, maar mijn schoonmoeder moest er zaterdag ook om lachen. Mervin kwam thuis en het was daddy daddy daddy. Overigens was het hier redelijk gelijk met pappa en mamma. En de ene keer is het meer mamma en de andere keer meer pappa (daddy dus)
Groetjes,
Michèle

Haha Sje, ben na jouw strenge woorden DIRECT gaan slapen…
En Wil, dank je…ben goed uitgeslapen. En jij?
Groetjes,
M
Ook hier het eerst papapapapa maar sinds een week of twee ook mamamama, en moet zeggen dat ik dat ook vaker hoor op het moment… Papapapa wordt een beetje vergeten
Wat super zeg, dat Bo al zoveel brabbelt! Kan niet wachten tot Danique dat gaat doen, lijkt me helemaal geweldig… Lig nu af en toe al in een deuk als ze heel hard MAMAMAMA schreeuwt 

Gefeliciteerd Alexander!! Heb je het toch maar mooi gewonnen van Wil
Knap hoor dat hij nu al een aantal woordjes zegt. Hier wordt nog steeds dada geroepen als papa thuiskomt. Mama zegt hij wel al heel lang
Groetjes,
Sandra
Knap van Bo zeg! Wat een woordenschat al
Joey zegt echt nog helemaal niks Soms maakt hij wel mamama of nanana geluiden, maar niet omdat hij papa of mama er mee bedoeld. Hij kan wel bewust zwaaien sinds een paar weken, en in de handjes klappen als we klap eens in de handjes zingen, of aplausje roepen
Ennnn, hij is al drie keer zelf gaan staan in de box, dus de ontwikkeling staat niet stil
Ha ha ha Als ik klap een in je handjes ga zingen of zeg klap eens in je handjes dan legt Morgan haar handen al op der boze bolletje. Het is net het hondje van pavlof op het moment. Terwijl ze wel kan klappen. Alleen het woord klappen kunnen we niet gebruiken omdat ze dan steeds met de handen op der hoofd staat.
Groetjes,
Michèle

hahaha, ik vind het super van bo! had ik Wil ook al gezegt, maar…
idd hier was het ook heel even maar dat hij papa zei, nu is het al maanden constant mama, hij noemt zelfs papa mama hahaha
Knap hoor van Bo!! En dat het dan eerst papa is…nou ja…als mama maar snel volgt, haha!!
Dus het is al een lekkere kletskous…goed hoor!

Dat zie je wel vaker he dat kindjes bijvoorbeeld heel snel kunnen kletsen en dat iets minder snel bijvoorbeeld kunnen kruipen/lopen noem maar op. Het is maar net waar ze zelf mee bezig zijn. En trouwens volgens mij ligt Bo qua ontwikkeling toch nog heel prima op schema?
Wat goed dat hij ook kan zwaaien. Dani heeft dat echt niet door. Doe het wel altijd voor en help hem door zijn handje omhoog te doen. Ik denk dat hij gewoon niet van afscheid nemen houdt

Haha, Seth zwaait ook heel de dag naar allemaal mensen, hij zwaait echt als een koninkje En hij steekt ook vaak zijn vuist naar je uit en dan wil hij een boks of met de vlakke hand, een high 5, haha. Dat leert hij van mijn kleine zusje.
Verder zegt hij hier heel de dag door dadada en als hij moet huilen, of verdrietig is/piept, dan zegt heel zeurderig mammaaaa, mammaaa…haha… het is een kleine boef
Liefs, Anne

Hier nog geen enkel woord, maar ze is nog maar zeven maand. Zwaaien doet ze wel sinds vorige week. Op het kdv geleerd… Heel schattig om te zien, want soms is ze dan zo aandachtig haar eigen zwaaiende hand aan het bekijken.