nou het o zo lieve, altijd (of iig vrij snel) luisterende meisje is plotseling verdwenen hoor dit is al een paar dagen aan de gang maar gister was ik het zat. het was een werkelijk peuterpuberdrama. ze bleef maar op de bank springen en dansen, ik had ze er inmiddels al 10 keer vanaf gehaald, zonder succes toen begon het uitdagen nog erger te worden, ze begon me echt weg te duwen en af en toe te slaan.
toen was ik het zat, ik heb tegen Lindsey gezegd ‘nog een keer staan op de bank en je gaat de gang op’. nou daar snapte we helemaal nog niks van natuurlijk, dus binnen tien tellen stond ze weer op de bank. dus ik heb ze opgetild en in een hoek in de gang gezet. ben wel een half uur bezig geweest met ze daar stil te laten staan gepaard met een hoop geschreeuw en gegil.
maar uiteindelijk (me er ondertussen volledig vanaf proberen te sluiten en op m’n tong te bijten) is het me gelukt en is ze een minuut stil op de plek blijven staan. daarna het hoe en wat uitgelegd en natuulijk een knuffel en een kus en vervolgens was ze zo mak als een lammetje. oke dat duurde welgeteld een kwartier maar toch…
wilde dit even kwijt, want hoewel ik weet dat het uiteindelijk z’n vruchten afwerpt, vond ik het toch wel heel erg moeilijk om ze zo te horen schreeuwen alsof ik ze pijn deed ofzo.
liefs,
Rinske