Eerste keer kinderdagverblijf

Hoi meiden
Zo het is zo ver. Om 12.30 gaat Nina voor de eerste keer naar KVD. Ik zit er tegenop en ben nerveus. Ik heb het lang uitgesteld. Ze heeft sinds deze week last van verlatingsangst door leeftijd en verhuizing. Niet echt de perfecte timing… Ik hoop dat ze niet alles bij elkaar schreeuwt en ik hoop dat ze ook daar gaat slapen…Zo dat moest ik even kwijt. groetjes chantal

Chantal

kan me voorstellen hoor dat je ertegen op ziet

maar het zal vast wel goed komen,en het is misschien ff wennen vor beide

sterkte zo

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

hoi chantal,

dat valt ook niet mee om je kindje weg te brengen!
PF blijft voor mij ook altijd moeilijk. Lieke gaat niet naar kdv maar naar de oma’s maar dan nog vindt ik het moeilijk. Vindt het leuk om te gaan werken maar ben nog blijer als ik haar weer kan halen.

Het is voor jullie beide wennen, maar dat komt zeker goed!!

Laat je even horen hoe het gegaan is?

Succes meid!

Groetjes Gytha

Hoi meiden.
Het is 100% meegevallen. Ze heeft er zelfs geslapen!!!Dat doet ze normaal niet op een vreemde plek. Toen ik wegging heeft ze gelukkig(voor mij) niet gehuild. Ik had om 15.15 gebeld hoe het ging. Ze half uur nadat ik weg was gehuild en mij daar gezocht. De leidsters hadden haar afgeleid en het huilen was gauw over zeiden ze. Later had ze nog een keer even gehuild maar de rest van de dag heeft ze gespeeld. Toen ik haar weer ging ophalen had ze in eerste instantie niet in de gaten dat ik twee meter naast haar stond en speelde gewoon door(ik ondertussen met de leidster gepraat zou het verder was gegaan). Opeens zag ze me en wist ze niet hoe snel ze naar mij toe moest komen. Het was heerlijk om mijn dochter weer in mijn armen te sluiten! Ik had haar ook echt gemist.Ze had de fruit en groentehap helemaal opgeeten en ze had goede zin. De leidsters hadden nog om haar moeten lachen omdat ze zich niet liet helpen door andere kinderen met drinken. Ze wou het persee zelf. Ze hebben me zelfs een vaderdagkadootje mee naar huis gegeven dat hadden ze nog snel gemaakt! Ik ben benieuwd zondag wat erin zit. Heb ik me voor niks druk zitten maken…Volgens mij had Nina het echt daar naar haar zin. Gelukkig ik ben helemaal opgelucht. Ik hoop dat het volgende week ook zo goed gaat.
Groetjes Chantal

Chantal

Fijn zeg chantal dat het goed gegaan is.

top!!

Groetjes GYtha