Net damian weg gebracht voor 2 uurtjes. Hij gaat vandaag 2 uurtjes alleen wennen op het kdv. Wat een k*t gevoel is dat zeg. Was blij dat papa toch nog thuis was toen ik terug kwam. Was maar voor 2 min maar toch even 2 min kunnen hangen bij hem. Hij gilde als een gek toen ik hem een kus gaf en weg ging. Ik dus een brok in mijn keel. Kijk ik door het raampje zit ie te spelen met een meisje. Daar zat dus nog geen 10 sec tussen. Waarom dan zo gillen en na 10 sec zo lief spelen. Ben nu ff lekker aan bijkomen haha. Had niet verwacht dat ik het zo erg zou vinden zeg. Maar goed ben mijn verhaal even kwijt en ga nu even lekker (proberen) te genieten van 2 uurtjes rust hihi.
Eerste keer kdv
Al het begin is moeilijk, maar je zult zien dat als hij het er naar zijn zin heeft, dat het dan steeds makkelijker wordt Ben benieuwd hoe het gegaan is!
Groetjes,
M
Ze zeggen dat het voor de eerste keer super goed gegaan is. Er kwam 1x een andere leidster even wat pakken en toen zei weg ging moest damian wel weer even huilen maar dat was ook zo weer over. Hij heeft lekker gespeeld met de andere kindjes en heeft ook gewoon even alleen rond gelopen. Alles goed bekeken. Toen ik hem kwam halen gingen ze net eten dus hebben we nog even mee gegeten. Hij heeft anderhalve boterham op!!! Toen we weg gingen kregen allebij de leidsters een knuffel en hij ging heel schattig zwaaien. Morgen mag hij van 9 tot 1 en dan moet papa het doen omdat ik moet werken. Hoop dat het dan ook zo goed gaat. Het was vandaag in ieder geval super geslaagd.
o ik snap dat je je rot voelt
je kind voor het eerst wegbrengen is een verschrikkelijk gevoel …
ik had altijd de tranen in men ogen en dan snel na huis dat niemand me zag
trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder
En hoe is het gegaan?? Moeilijk he, als ze zo huilen als je weggaat… Lisa doet dit ook steeds als ik haar bij mijn moeder laat… Ze gaat dan ook steeds bij de deur naar buiten kijken en roept dan steeds “mama, mama” totdat ik terug ben (niet aan één stuk door, maar wel met regelmaat dat ze naar de deur loopt).
Fijn dat alles zo goed is gegaan. Dan kan je hem met een gerust hart weer heen brengen.
Dani vindt het KDV echt geweldig. Soms vraagt hij 's ochtends al of hij naar school mag. Toch een domper als je dan de hele dag alleen maar bij mama bent, haha
Toen ik Dani voor het eerst bracht bij het KDV (toen was hij een week of 12) heb ik thuis echt even een potje zitten janken. Voelde me zo rot. Maar dat was de 2de keer al niet meer zo. En na een paar keer ben jij en die kleine gewend.
Wat fijn dat alles zo goed gegaan is. Tim gaat sinds hij 3,5 maand is ofzo al naar het KDV. Hij gaat 2 dagen per week en hij vind het helemaal geweldig. Ik heb nooit moeten huilen, maar ik voelde me de eerste keer toen hij ging wennen ook erg rot. Ben toen in die 2 uurtjes maar de badkamer gaan doen om toch iets te doen te hebben.
Haha Tim is net als Dani helemaal weg van de creche. Dan gaat hij s’ochtends naar de gang voor zijn jas en zijn tas. En roept dan heel blij creche. En dat terwijl hij niet hoeft, omdat mama de hele dag thuis is.
Groetjes,
Sandra