Hallo,
Was ik weer. Nou waar zal ik beginnen. Nog helemaal onder de indruk van wat onze gyn voorstelde ging ik maandag weer voor het eerst naar het ziekenhuis. Ik zij nog tegen de gyn. Het is nog maar de 11de dag in mijn cyclus dus ik verwacht nog niks. De afgelopen maanden heb ik steeds rond dag 17 a 18 mijn eisprong. Dus zij kijken en ineens zien we daar aan de rechter kant een ei. En wel een van 2cm. Ik werd er stil van. Dus ineens kwam het wel dicht bij.
Dus maandag avond 20.00 naar de spoedeisende hulp voor mijn extra hormoonspuit en woensdag heb ik mijn eerste IUI behandeling gehad.
Wat was ik zenuwachtig. Kon s’morgens niet eten. Zenuwen gierden door mijn lichaam. Gelukkig viel het erg mee. Mijn gyn was heel begripvol en vertelde duidelijk wat er ging gebeuren en wat ze deed.
Nadat het zaad was ingebracht moest ik een 15min blijven liggen. Na de behandeling ben ik naar het werk gegaan. Achter af had ik beter thuis kunnen blijven want alles met elkaar heeft wel veel indruk gemaakt. En in mijn werk moet je het hoofd er wel bij houden. Maar goed.
En nu is het afwachten. Toch voel ik me vanaf donderdag wel anders. Heb wat buikpijn. Af en toe steekt het wat rechts in mijn buik en ik ben mega moe.
Maar ga niet al te vroeg juichen. Over 3 weken weet ik of ik zwanger ben of niet.
Liefs