Even een leuke mededeling; vanmorgen heb ik mijn eerst echo gehad en er klopte een heel klein mooi mini-hartje ! Zo fijn om te zien!! Uitgerekende datum staat nu op 23 december, dus dat wordt een zeer bijzondere kerst dit jaar!
groetjes
Even een leuke mededeling; vanmorgen heb ik mijn eerst echo gehad en er klopte een heel klein mooi mini-hartje ! Zo fijn om te zien!! Uitgerekende datum staat nu op 23 december, dus dat wordt een zeer bijzondere kerst dit jaar!
groetjes
geweldig he die echo’s
zeker de eerste echo vondt ik super dat je al zo’n hartje ziet kloppen.
Misschien wordt het wel een kerst kindje dan!
geniet ervan he!
groetjes gytha
Oh wat mooi… liep er net aan te denken maar dacht eigenlijk dat je morgen zou moeten. Wat bijzonder he zo’n echo… lijkt het andere dan nog niet heel kort geleden? Voor mij gevoel/idee is het al lang geleden dat ik zwanger (met kwaaltjes) was, maar denk als je dan zo’n echo heb dat je het dan weer heel helder voor de geest kan halen…
Mooi!
Mooi moment blijft het ook.
dus jou kleine mop gaat voor de kerstdagen de mijne gaat voor sinterklaas hahaha…word een mooie maand met bijzondere cadeau’s dit jaar
Groetjes Marianne mama van Ruben en ??
Wat ontzettend leuk dat je je 1e echo gehad hebt. Het blijft toch allemaal bijzonder om te zien. Wij hadden met Tim onze 1e echo met sinterklaas 2007, zal dat echt nooit vergeten. Haha terwijl ik het zo schrijf lijkt het alweer zo ontzettend lang geleden.
Geniet ervan.
Groetjes,
Sandra
Ja het is heel bijzonder! Omdat ik veel minder misselijk ben dan met Minke voelde ik me ook minder zwanger, dus dan is het echt de bevestiging zeg maar!
De verloskundige grapte al “Ben je daar nou alweer?”
groetjes!
Ja, dan is dit idd de bevestiging. Wel fijn dat je nu veel minder misselijk bent.
Ik was bij Tim de 1e 4 maanden erg misselijk. Van de ene op de andere dag was dat over en toen had ik echt zoiets van huh hoe kan dit, gaat het nog wel goed. Omdat ineens de misselijkheid weg was, maar gelukkig ging het nog wel gewoon goed.
Groetjes,
Sandra
Ow heerlijk dat de echo goed is en je de bevestinging ziet van een heelijk kloppend hartje
Groetjes Michelle