Eerste echo, vruchtzakje niet goed vast?


#1

Zoals de titel al zegt, heb ik dinsdag de eerste echo gehad.
Beebie wilde niet erg meewerken dus de uitgerekende datum is nog niet vast.
Maar het hartje was duidelijk te zien!

Wat ze toen vertelde tijdens de echo en ook op de foto te zien is is dat het vruchtzakje nog niet goed vast zit, ze zei dat dat in de meeste gevallen wel goed komt. Vertrouwde het helemaal als ze dat zegt.

Stom misschien, maar na wat googlen is er eigenlijk niets tot weinig over te vinden en maak ik me toch wel wat zorgen.

Wil daarom hier even vragen of het bekend is bij iemand?

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–


#2

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar wat ik zou doen:
Lekker even bellen en je gerust laten stellen. Leg het zo uit zoals hier, dat je er pas later over na ging denken en erg ging twijfelen en er nog wat vragen over hebt.
Gewoon even bellen.

Liefs, Anne


#3

helemaal mee eens gewoon nog even bellen, kan me voorstellen dat je dan echt wel wat meer antwoorden/zekerheid wilt. heeft ze ook niet verteld wat het dan evt. wel in kan houden? heb er ook nog niet eerder van gehoord.

liefs,
Rinske


#4

Wat fijn, een kloppend hartje!!
Maar wat een rare opmerking? Als je je niet druk hoefde te maken, waarom zegt ze het dan? Natuurlijk maak je je zorgen!

Morgen gewoon even bellen en om uitleg vragen hoor!

Krijg je nu nog een extra echo om te kijken of het goed zit?

Een vriendinnetje van me is echoscopiste, en ik heb het bij haar eens nagevragad, maar zij herkent dat helemaal niet, dat je kunt zien of een vruchtzakje niet goed vast zit? Wel vreemd dus…

Je kunt het ook op de foto zien zei je? Wil je die met ons delen?

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)


#5

Wat een raar verschijnsel? Heb er nog nooit van gehoord! Was het wel iemand die al heel lang meedraait?

Groetjes


#6

mooi dat het hartje klopt, ook nog nooit gehoord van het vruchtzakje verhaal. Idd stom dat ze het dan zo brengt en maar half uitlegt. Verloskundigen zeggen toch altijd dat als je je zorgen maakt altijd mag bellen? Bellen dus! Laat je even weten hoe het is afgelopen? Succes xx

Lilypie Third Birthday tickers