Nou Morgan ga ik zo uit haar coma halen. Ze is vanmorgen 2 uurtjes op de creche geweest en ze heeft wel in bed gelegen en een beetje geslapen, maar ja alles was nieuw he. Ze was wel helemaal idolaat van het muziekmobiel in de box. Ze ging zelfs roepen (gilletjes) toen hij stopte. Hij moest weer aan. Ze was zo inspannend aan het kijken dat ze de hik kreeg. Mamma heeft meteen een idee voor de kerst dus. Want we gaan naar oma (schoonmoeder) en dan moeten er kadootjes komen. En mamma heeft weer wat om te entertainen.
Maar goed Morgan was zo moe toen we thuis kwamen dat ik haar niet eens uit haar berenpak gehaald heb, maar zo lekker in bed gestopt heb. En zo meteen komt oma (mijn moeder) dus dan is ze ook weer lekker bezig. Hopelijk slaapt ze vanacht lekker door… We gaan in iedergeval de natusan lavendel uitproberen voor de rust. De zwitsal kreeg ze uitslag van. Hopen dat dit beter gaat.
Morgen gaat ze tot 1 uur oefenen en per volgende week dinsdag gaat ze voor het echie. Mamma is dan nog 1 weekje thuis dus in geval van nood… en anders heeft ze haar handen even vrij om te doen waar ze de afgelopen tijd niet aan toe kwam.
Groetjes,
Michèle