Nou net ons mannetje weer opgehaald. En ik ben super trots!!!![]()
Hij is een kwartier nadat ik weg was in slaap gevallen en heeft ongeveer een uur geslapen (is tussendoor wel een keer wakker geweest). Op zich is dat erg kort voor zijn doen, maar vind het voor zo’n eerste keer wel goed. Het is daar natuurlijk ook een stuk drukker. Ben in ieder geval blij dat hij daar in slaap kan komen.
Vanaf 10.35 is hij wakker geweest daar. De box vond hij absoluut niet leuk en moest ook gelijk huilen, maar in de wipper vond hij het erg gezellig en heeft heel veel zitten lachen naar de andere kinderen en de leidsters. Toen ik hem kwam halen begon hij ook gelijk weer te lachen. Flesje heeft hij ook lekker opgedronken.
Thuis nu net in bed gedaan. Ben benieuwd of hij een beetje lekker slaapt. Hij is nu nog wat onrustig, maar ja hij heeft natuurlijk ook zoveel indrukken opgedaan vanochtend. Nou ja ik ben in ieder geval blij dat de ochtend goed is gegaan, dat geeft me een zekerder gevoel voor de volgende keer.
@ Michelle: bedankt voor de tip. Kan me voorstellen dat ze dan een beetje in paniek raken. Ik breng Dani nadat hij de fles heeft gehad naar het KDV. Dus hij is nog wakker als we daar aankomen. Vanochtend heb ik hem in bed gelegd, maar de volgende keer zullen zij dat doen denk ik.