Eerst snijtanden?

Hallo, mijn zoontje is net 9 maanden en heeft al een maand of 2-3 onder 2 tanden. Wachten natuurlijk op de boventanden maar nu heeft ie ineens z’n snijtanden!Moet ik me nu zorgen gaan maken of ze nog wel komen of heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes!

hoi

die komen vanzelf door hor het ene kind is vlotter met zijn tanden door krijgen als het andere

Die 2 ondertanden dat zijn toch snijtanden? Welke extra snijtanden bedoel je dan? Ook onder?

Groetekes, Sje

hoi hoi,

Bij ons ging alles precies zoals in de boeken beschreven staat maar ik heb begrepen dat tanden en kiezen ook in een andere volgorde kunnen doorkomen.
Dan denk ik eerder daaraan bij het lezen van jouw stukje als dat ze helemaal niet door zullen komen.

Wel zou ik voor je eigen gemoedsrust het even bespreken met je tandarts of consultatiebureau.

Groetjes van Miranda

Renske heeft tot 8 maanden twee tanden gehad en in de laatste 4 weken zijn er 5 doorgekomen! We noemden haar onze kleine vampier, want ook zij kreeg eerst haar tweede snijtanden boven. Sinds gisteren is er een eerste snijtand boven door. Geen zorgen!