Ze heeft het sinds ze vaste voeding krijgt, dus nu een week. Ik denk dat ze gewoon geen trek heeft, omdat haar buikje vol zit met de hapjes…
Bij Phine heb ik nog nooit wat gemerkt van sprongetjes of andere gekkigheid. Ze is lief, huilt nooit, slaapt als een roosje en dronk voordat ze hapjes kreeg alle flessen leeg.
Ik hoop heel erg dat ze gewoon eventjes moet wennen aan de hapjes en het volle gevoel, want haar poep begint ook steeds harder te worden doordat ze zoveel van de flessen laat staan. Ze wordt dan helemaal paars als ze aan het poepen is, zo zielig!
Diksap of water wil ze ook niet… hopelijk lukt het haar snel om wat meer te drinken.
Maar wie weet heb je wel gelijk hoor en is het iets van een sprongetje, ben alleen zelf niet zo’n fan van oei ik groei, die al het andere en dwarse gedrag een sprongetjes kopppelen, haha. Mag het meiske ook een keer haar dag niet hebben, hebben we allemaal wel eens toch.
Heb nog een dochter van 2,5 en bij haar heb ik ook nog nooit een sprongetje gezien. Wel een off-day, maar daar bleef het ook bij. Maar gelukkig is het voor anderen een fijn boek om onverklaarbaar gedrag te kunnen plaatsen, maar voor mij is het niks…
Dankjewel voor je reactie in ieder geval!
Groetjes,
Anne
[img]http://newtickers.bump-and-beyond.com/10/1056/105642.png">