??? Misschien is het toeval, maar Eva wordt steeds vaker en steeds vroeger wakker nu we haar avondfles aan het vervroegen zijn! Eerst zat te fles op 22.30 uur en toen op 22.00 uur. Dat ging nog goed. Nu zitten we op 21.30 uur en gisteren zelfs om 21.00 uur (we waren weg geweest en gaven haar eten voor het slapen gaan). Nu begint ze vaak al tegen 00.00 uur te miemelen. Dat gaat zo de hele nacht door, met slaapjes van een uur of 1,5 of 2. We blijven maar lopen, want ze wordt steeds wakker! Vannacht zijn we er minstens 6x uit geweest. IK BEGIN HET BEU TE WORDEN! Kijk, ik trek het omdat het mijn lieve Eef is die het doet, maar eigenlijk is en blijft het natuurlijk bezopen dat wij niet lekker slapen doordat een baby ons ‘in de tang/in de speen haha’ heeft! Zij bepaalt de regels toch niet? Ze weet niet beter en vindt het natuurlijk fijn als haar speen vanzelf haar mond weer in vliegt, maar ik vind het toch minder allemaal. Twee keer a la, maar 6 of meer is wat veel!
- Waardoor komt het dat ze opeens zo veel komt nu we de voeding vervroegen? Zou dat iets met elkaar te maken hebben?
- En dan de tullendienst…tot hoe vaak zouden jullie ‘toegeven’ en lopen en zal ik haar toch eens laten miemelen? Ze moet het echt afleren!!!
Groetjes Rainbow, trotse mama