Eerder licht, eerder wakker

Hoi,

Hier een die de ene dag er wel last van heeft maar de andere dag niet. Ik vind dit persoonelijk heel raar maar goed.
Als ze dan toch een keer vroeg wakker is kunnen wij al aangeven dat het toch nog echt te vroeg is en dat ze weer in bed moet kruipen. En meestal doet ze dat ook wel en heel vaak valt ze dan ook nog even in slaap.
Veder slaapt ze meestal van 19.00 uur ( lees dan voor haar 19.30 eer dat ze echt slaapt) tot 7.00- 8.00 uur. Maar heel soms ookwel zo als vanmorgen om 6.00 uur. En dan ga ik er echt nog niet uit hoor hoe hoog of laag ze ook springt. ze gaat gewoon weer terug naar eigen bedje. Maarja misschien is dat het voordeel van de leeftijd 3,9 jaar.

groetjes

lon106

quote:
Mini boy jij bent slecht !!!!!!!!! Mriek jij bent zo te zien net zo gezegend als ik

Gewijzigd door - Linette1 op 08 May 2009 13:31:43

Heeeeel gezegend…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

kinderen hebben een soort biologische klok de een is eerder wakker als de ander en heeft meer of weinig slaap nodig mijn zoon

is door de weeks ook altijd vreog wakker ook i de winter,vroeger toen hij baby was en peuter sliep hij ook tot 8 uur en werd steeds eerder wakker.

in het weekend proberen hem nog wel eens terug te sturen maar,hij is wkker dan gaan we eruit mijn man slaapt op zaterdag uit en ik op zondag