Eens in de paar dagen koorts/spugen

Het is vorige week zondag begonnen. We kwamen thuis van mijn oma en Tim gaat heel stilletjes de bank zitten en zegt helemaal niks. Na een kwartier begint hij heel hard te huilen roept hij dat hij koorts heeft. Wij zijn temp. gemeten en die was 39. Vervolgens moest hij spugen, dus wij hem op de bank gelegd met een zetpil. Na 2 uur slapen werd hij wakker en was zijn buikpijn weg. Toen was zijn temp nog maar 38. Hij heeft toen geen avondeten op maar een boterham. Heerlijk geslapen en de volgende dag was het weer over.

Afgelopen donderdag was de 2e keer. S’ochtends gewoon gezwommen en niks aan de hand. Tenminste niks aan de hand, hij krijgt na het zwemmen altijd drinken en een koekje. Maar nu dronk hij zijn drinken wel en zijn koekje niet. Tussen de middag wel 2 boterhammen op. Maar na zijn slaap wilde hij ook niks. Dit is niets voor hem, want het is zo’n goede eter. Na zijn slaap boodschappen gedaan en in de supermarkt zei hij dat hij buikpijn had. Ik dus snel het hoognodige gepakt en naar huis gegaan. We waren net thuis of hij moest heel hard huilen dat zijn buik echt heel veel pijn deed. Ik hem op de commode gelegd van Daan om zijn temp. weer te meten. Maar ik leg hem nog niet neeer of hij moet spugen. Echt heel sneu, want doordat hij lag zat zijn hele gezicht onder en kon hij niet eens meer kijken. Het was echt giga veel. Ik hem dus onder de douche gezet en na het douchen zijn temp gemeten. Die was net als die zondag 39, dus met een zetpil weer op de bank gelegd. Die avond heeft hij gewoon weer gegeten en was zijn buikpijn weg.

Nu vanmorgen voor de 3e keer. Na het aankleden weer heel hard huilen en toen ik vroeg wat er was zei hij dat hij ontzettende buikpijn had. Hij heeft nog niet gespuugd dit keer. Maar hij ligt wel weer heel stilletjes op de bank. Hij gaat altijd naar opa en oma. Maar dat vind ik sneu als hij ziek is, dus werk ik vanuit huis vandaag.

Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Zou een virus kunnen zijn, maar goed dan zou je toch denken dat het niet iedere paar dagen is. Maar gewoon een paar dagen achter elkaar? Tim is 1 keer heel erg ziek geweest, maar dat was toen hij 14 maanden was. Toen had hij tegen de 40 koorts, maar toen bleek dat het zijn kiezen waren. Hij kreeg er toen ineens 3 tegelijk!! Verder moet ik het afkloppen, maar is hij nooit ziek.

Nou heel verhaal, misschien dat iemand een idee heeft wat dit kan zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Goh, dat is bijzonder. En sneu. Kan het te maken hebben met iets dat hij heeft gegeten, dat hij daarop reageert?

Misschien zou je de huisarts kunnen bellen en kunnen vragen of dit een bekend fenomeen is bij een virus?

Knuffel voor Tim!

Groetjes,
M

He wat vervelend voor Tim!! Ik zou ook even de huisarts bellen om te vragen.
Ik weet uit eigen ervaring, dat ik dat zelf ook een keer gehad heb, dat het om de paar dagen terug kwam , het leek niet echt door te zetten. Ik zei toen ook, ik heb net genoeg weerstand om niet volledig het door te laten breken, maar ik weet niet wat ik erger vind, dat je in 1 keer goed ziek bent voor een paar dagen, of zo aankwakkelen.
Maar goed, ik ben een volwassene en Tim is natuurlijk een kind en dat is heel wat anders. Ik weet wel dat er heel veel heerst, voornamelijk buikgroep. Bo heeft het gehad, maar ik dus ook, en mijn moeder. Heel besmettelijk.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers