Eenkennig

Hallo,

Sinds een week ofzo is mijn zoon heel erg eenkennig en aanhankelijk. Veel bij mij willen zijn, huilen als ik hem op de grond zet. Bij opa en oma was hij toen hij wakker werd ontroostbaar. Zonet moest ik even met de honden en omdat het zo koud was bracht ik Colin naar de buurvrouw. Toen ik wegging niks aan de hand en toen ik weg was ook niet. maar toen ik terugkwam wilde hij alleen nog bij mij en schreeuwen toen de buurvrouw hem op wilde pakken of ook maar een poging deed… Duurt deze fase lang? Ik vind het helemaal niks. Ik vond het altijd zo fijn dat ik mijn zoon bij iedereen op schoot kon zetten en hij naar iedereen lachte!

22-12-2009 colin geboren

hahahhaa, ja ik ken het ! wat een verschrikking, 'mama honing aan dr billetijd’noem ik het altijd, lijkt wel of ze aan me vast geplakt zit !
gaat inderdaad weer over, hoelang het duurt , geen idee…
maar ja bij ons was het zo’n week of 2 / 3 toen wast weer papapapapapaa!!!

dus als die periode komt … dan het er ff van nemen hoor… voor je het weet ist weer MAMA honing aan de billentijd hahahaa

Lastig hè? Maar toch eigenlijk ook een heel mooi compliment: hij vindt jou de leukste Het ene kind heeft er veel last van en het andere amper. Ook over hoe lang het duurt is niet veel te zeggen. Het is een kwestie van uitzingen en doorademen

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Pff wat herken ik dit. Je wordt er echt moe van. Alleen duurt het hier al een maand of 4 het wordt sinds een paar week beterder. Alleen op de crech is het altijd huilen als ik wegga, daarna is het goed.
Ik zeg altijd Dion wordt zo’n kindje die je aan je been meesleept als je weer ergens komt haha.