Dani heeft ook heel sterk dat als we in een “vreemde” omgeving zijn hij eerst de kat uit de boom wil kijken en het liefst zo dicht mogelijk bij mama blijft. Als hij eenmaal op zijn gemak is dan maakt het hem niet meer uit. Huilerig is hij dan niet, maar meer heel bedachtzaam. Hij is dan heel rustig (ook wel eens lekker,haha) en is veel om zich heen aan het kijken.
Het brengen bij KDV gaat nog steeds erg goed. Hij heeft nog geen traan gelaten als ik weg ga (mmhh…moet ik daar nou blij mee zijn
). Ik denk dat dit gewoon komt omdat hij daar zo’n lol heeft en gelijk gaat spelen.
Wat hij wel heeft als ik thuis kom van een dag werken dan wil hij alleen maar bij mij zijn. als ik dan even wegloop om me om te kleden of naar de wc te gaan is het hard huilen.
bij het wegbrengen naar opa of oma kan je denk ik het beste gewoon kus geven etc en weggaan. Niet meer teruggaan om hem te troosten (al breekt je hart natuurlijk). als ze dan weer even afgeleid worden door opa en oma zijn ze vaal snel het alweer vergeten. En hoelang het kan duren? Ik weet het niet. Die verlegenheid op in nieuwe omgevingen kan denk ik nog wel even duren, dat is gewoon het ontdekken etc.