Eenkennig?

Hallo,
Ik had een vraagje sins zaterdag is het helemaal mis… Zaterdag hadden we Larissa naar de oppas gebracht omdat mijn man en ik met vrienden een keertje een avondje wouden stappen. Larissa deed nix anders dan echt heeeel hard krijzen. Hebben mijn man en ik maar besloten om haar weer mee naar huis te nemen. Gisteren hebben we het weer geprobeert bij de oppas ze was heel angstig en keek veel ok zich heen ze heeft wel minder gehuild omdat ik haar alles rustig heb laten zien haar kamertje enzo. Mijn vraag is is dit eenkennigheid omdat ze er eerder geen last van had.
ze is nu bijna 5 maand
Groetje Tanja

5 maanden is een beetje vroeg voor eenkennigheid.

Is het een bekende oppas? Waar ze vaker komt?
Dan zou ik toch geen problemen verwachten.

Natuurlijk is het wel opeens anders dan anders,
en dat heeft wel invloed. Haar een beetje voorbereiden
op wat er gebeuren gaat kan nooit kwaad.

M.

ja ze kent haar oppas wel daar komt ze normaal gesproken altijd. Ik begrijp het echt niet ze zal er wel vroeg bij zijn.

Eenkennigheid kan beginnen vanaf 6 maanden. Dus misschien is je dochtertje er gewoon vroeg bij. Is ze veel later dan de uitgerekende datum geboren?

Groetekes, Sje

lieke was ook al erg vroeg eenkennig! En helaas weinig aan te doen!
Wel namen we ze overal mee heen zodat ze ook kon wennen aan het ergens anders slapen!
Tegen mij zeiden ze toen ook kiekeboe spelletjes spelen maar wekte voor geen meter.
Lieke zag er de lol niet van in hahahahahahaha
Het werd naarmate ze ouder werd wel minder met eenkennigheid.
En ja nu is ze 1,5 en kunnen we ook zeggen papa/mama komen zo of id en dan gaat het wel goed maar ze blijft wel even naar ons vragen!
Als ik savond’s ga werken loopt mijn man een blokje om en dit geeft afleiding en is ze er doorheen.

Dus het gaat ook weer over maar daar heb je nu niet veel aan he?..

groetjes en succes Gytha

Kan best eenkennigheid zijn hoor, want dat heeft Quinty ook sinds enkele weken en die is pas 6 maand. (10dgn te vroeg geboren) Elke baby is een individu en laat zich niet in een hokje plaatsen, zo van: en dit is met …maand en dit met … Bij haar uit het zich in verlegen weg kijken en soms zelfs huilen. Lastig wat je moet doen in jullie geval. Misschien eerst eens proberen, wanneer je niet echt weg hoeft? Als het dan niet gaat, kun je haar zo weer ophalen zonder dat het je avondje uit “verpest”. En het langzaam uitbreiden qua tijd is misschien ook een idee? Of vragen of de oppas bij jullie aan huis wil komen oppassen, zodat ze in haar eigen vertrouwde omgeving is? Succes in ieder geval!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker