Een werkbank

Zijn jullie kindjes hier mee bekend? Jurian speelt heel veel met de werkband (van bosch zo’n mini) bij zijn vriendje … maar speelgoed bij een ander is altijd LEUKER! …

Hebben jullie een werkbank (zo’n kleine dan hé) waar ze mee spelen of waar ze niet mee spelen?

Zo sneu, nog geen reacties. Dus bij deze: nee, Erik heeft niet zo’n ding. Maar leuk idee! Jammer dat hij net jarig is geweest

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Seth heeft een houten werkbank bij opa en oma van de rommelmarkt, en ja hij speelt er regelmatig mee.
Ook heeft hij thuis een gereedschapskoffer en dat is ook vaak een succes.

Groetjes, Anne

Mijn dochter zou er dol graag 1 willen hebben, alleen wet ik echt niet waar ik dat ding dan kwijt moet, want ze wil ook zo’n grote keuken en weet ik allemaal wat nog meer… Maar ik weet zeker dat ze helemaal los zou gaan… ze heeft wel allerlei gereedschap en daar maakt ze ook vanalles mee… d’r bed, de kast, de tafel de stoel de deur de wc het potje… en ga zo maar door!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

weet je wat het het. ik heb er geen voor rico, ook geen keukentje overigens. want wat het bij hem ALTIJD is…? hij vind het op school en bij andere in 1 woord geweldig!!! maar zo gauw ik het koop? speelt hij er de eerste dag hooguit 2 minuten mee en dan raakt hij het niet meer aan.
ik vraag me uberhoudt al af waarom ik speelgoed in huis heb. Rico heeft het eerder te druk met raam stickers van de ene raam nara de andere te brengen en te plakken en weer terug, en met de hond te spelen of beter gezegd… met de hond zijn speelgoed te verstoppen… dan dat hij met zijn eigen speelgoed speelt maarre verder klinkt een werkbank enzo erg leuk!

Hier hebben we wel een werkbank, maar die staat in de schuur omdat de jongens er weinig mee spelen. Het gereedschap daarentegen gebruiken ze wel veel. Ze “maken” en “repareren” van alles, maar niet met de werkbank.

We hebben ook een houten keukentje. Staat nu even op zolder, maar daar hebben ze dus wel ontzettend veel mee gespeeld. Ze vinden het heerlijk om allerlei lekkere taartjes en verzinsels voor papa en mama te makenn. In de winter komt die denk ik weer naar beneden toe.

Tim heeft geen werkbank. Haha denk dat hij het wel helemaal geweldig zal vinden. Maar het lijkt mij weer zoveel plek in beslag nemen in de kamer. Hij krijgt voor zijn verjaardag een gereedschapskoffer van Bob de Bouwer.

Groetjes,
Sandra

Luka heeft zo’n werbank van Bosch en hij vind het geweldig!
Hij vind het geweldig om de plastic latjes op de bank te schroeven en om te ‘zagen’. Hij speelt er dus wel veel mee.
Hij heeft ook een echte gereedsschapskist, een oude van papa. Daar zit houten gereedschap in en ook daar ‘klust’ hij regelmatig mee.

Papa en opa klust ook veel en die past op Luka, dus Luka stond in zijn wippertje naast opa te kijken hoe opa een schoenenkast in elkaar zette en allerlei andere dingen. En hij heeft papa geholpen de tuindeur te maken. Hij is er dus mee opgegroeid.

Lilypie First Birthday tickers

Ja die ruimte hè! Jurian vind vooral de boor die geluid maakt leuk. Misschien ook wel los te koop?

De krent (vewea) is zo goed als leeg… denk dat die winkel niet lang meer te leven heeft

Maar zal intertoys ze ook hebben? Wil wel met geluid … dat vind hij juist het leuke!

zag ze bij bart smit voor 8 euro meen ik … dus binnenkort maar eens richting waalwijk