Een weekendje antwerpen met m'n vriendin SPANNEND

In mei (we weten nog niet wanneer precies) gaan m’n vriendin en ik een weekendje naar Antwerpen, gewoon lekker shoppen.
Daan gaat in oktober een weekendje weg met z’n broertje om te gaan vissen (je moet er maar zin in hebben hahaha) dus bedacht ik me dat ik dan eigenlijk ook wel een weekend weg kon gaan. Heb er echt zo ontzettend veel zin in, maar vind t ook wel erg spannend, papa blijft dan alleen thuis met Lindsey en tja hij is dat toch niet helemaal gewend natuurlijk.
Natuurlijk zal het allemaal wel goed komen maar vind t toch best spannend.

liefs,
Rinske

helemaal super meis, ff tijd voor ’ la mama’ geniet ervan !

Pippy is geboren 17.07.2009

inderdaad even wat tijd voor mezelf, echt heerlijk.

het dagschema heeft papa gelukkig wel door, maar misschien is het voor m’n eigen gevoel wel lekker om dat toch te doen.
Ben al wel eerder in Antwerpen geweest, ook toen samen met m’n vriendin maar dus nog voordat ik zwanger was van Lindsey. Dat is toen zo leuk bevallen dat we dat nu dus ook weer doen. We hadden het eerst ook nog wel over wat andere plaatsen maar van de plaatsen die aan te rijden zijn vonden we Antwerpen dan toch wel weer het leukst.

liefs,
Rinske

Leuk joh, Antwerpen is tof! Haha, manlief hier zou beledigd zijn met een dagschema, maar als de jouwe dat niet is zou ik het lekker doen voor je eigen gevoel. Heerlijk vooruitzicht!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

weet ook niet wat manlief hier er van gaat vinden hoor daar hebben we het nog wel over. als hij aangeeft dat t niet nodig is (wat ik ook denk) dan ga ik dat ook niet doen.
t zal natuurlijk heus goedkomen ben daar ook niet bang voor ofzo het is gewoon meer dat ik het spannend vind omdat dat de eerste keer is dat ik weg ben zonder Lindsey. en dat lijkt me toch raar.

liefs,
Rinske

Dat is ook raar. Ik voelde me vorig jaar (toen manlief en ik een lang weekend naar Texel waren met ons twee) ook heel onthand. Zo van: vergeten we niet iets? Maar uiteindelijk ook heerlijk hoor, totale ontspanning en niets hoeven. Behalve je eigen zin volgen. Fijn!

Groetjes,
M

Ja bakmama, hij zou beledigd zijn

Ik ben ook méér thuis dan hij met Erik, maar hij is natuurlijk niet zwakbegaafd en krijgt in het weekend ook mee hoe het ritme is. En daarbij: ik ben meer van het ritme dan hij, dus al zou ik het opschrijven, dan zou hij er toch niets mee doen en z’n eigen plan een beetje trekken. En goed komt het dan ook.

Dus al met al redden ze zich prima als ik er niet ben en zou hij het zeker een aanslag vinden op zijn vaderschap als ik het nodig zou vinden om tot in detail op te schrijven hoe en wat.

Groetjes,
M

Ik snap dat je ivm Jorg dat dan wel zou willen, dat maakt het wellicht anders. Maarre, hier is manlief ook behoorlijk nuchter hoor. En daarom juist beledigd bij een lijstje: “Ik ben toch niet gek? Ik kan toch zeker wel logisch nadenken?”, etc. Daar kan ik hem alleen maar gelijk in geven, eigenlijk

Ik heb in het begin (toen Erik nog écht klein was, hihi) wel een lijstje gemaakt voor de oma’s hoor, als hij daar was. Want hen vertrouwde ik toch minder

Groetjes,
M

Haha, grappig inderdaad! Die verschillen

Groetjes,
M

nou manlief hoeft idd geen schema voor de dag te hebben , wat ik eigenlijk wel had zien aankomen. hij snapte ook wel dat ik het gewoon zelf spannend vind en niet eens zozeer omdat ik hem niet vertrouw maar meer omdat ik dan zelf de controle los moet laten pffff erg lastig

maar hij vind het wel weer handig dat ik een aantal dingen opschrijf over het hoe te reageren op bepaalde acties van de kleine mop. zeker nu met die ppt heb ik meer met d’r te maken dan papa, maargoed voordat het zover is zijn we ook alweer een maand of twee verder dus denk dat hij dat dan ook wel weer meer doorheeft, dus dat zien we dan tegen die tijd wel.

liefs,
Rinske

nou morgen is het zover…echt heerlijk ik heb er zo ontzettend veel zin in.
echt even heerlijk wat tijd voor mezelf.
aan de andere kant vind ik t ook behoorlijk spannend het is tenslotte toch de eerste keer dat manlief zolang alleen is met Lindsey. natuurlijk zal dat goed komen daar ben ik ook niet bang voor maar het is ook voor mij dat ik ze voor het eerst zo’n tijd niet zal zien. aan de ene kant best lekker maar aan de andere kant ook behoorlijk raar en kan ik me dat toch nog niet echt helemaal voorstellen.

maar ach we gaan er wat leuks van maken, het weer zit mee en dan daar een hoop plezier hebben en dan 's avonds belt het thuisfront (mocht dat toch nodig zijn voor papa of voor Lindsey).
Lindsey snapt er nu nog geen bal van, ik dacht slim te zijn om tegen d’r te zeggen dat ik voor een paar dagen ergens anders ben en daarna weer thuiskom en dat ze dus een paar dagen alleen met papa is. nou dat komt dus niet echt aan want op het moment dat ik dat zeg heeft ze het idee dat ik gelijk al wegga.
maargoed het zal wel goed geweest zijn denk ik want zo weet ze het toch wel ergens, zeker als papa het van het weekend nog een paar keer zegt wanneer ze erom vraagt.

liefs,
Rinske

Ik las net het topic en dacht; zou juist goed zijn voor mijn vriend! Die denkt altijd dat alles aan komt waaien hier thuis( wat kinderen betreft), en dat de kinderen zichzelf bijna redden! Zou een oog opener zijn als ik een weekend weg ging

Veel plezier, mooi weer erbij, moet helemaal goed komen!

Groetjes

leuk! Ik winkel graag in Antwerpen. Heb er op school gezeten en heb dus een paar jaar elke dag de Meir afgewandeld.
Wij gaan naar de Beekse Bergen. Wel zaterdag pas.
Effe een landuitwisseling dus!
Hoop dat je het leuk hebt!

Lilypie Fifth Birthday tickers

Veel plezier Rinske! En jij ook, Sophie!

Groetjes,
M

Goedemorgen Rinske ,

wil je van hieruit ook veel plezier toewensen,
geniet er voor al van zoals al eerder gezegd,
neem je rust, doe de dingen waar je /jullie zin in hebben.
Thuis gaat het vaak wel goed, niet teveel aan denken@

gr. mama van 2 kids

en idd sofie ook heel veel plezier bij de BB!

Hey Rinske, hoop dat het shoppingtripje goed meegevallen is! En thuis ook met papa en Lindsey!
Hier waren de Beekse Bergen super. Zeker voor herhaling vatbaar!

Lilypie Fifth Birthday tickers