..een vrouw twee keer bevallen is in twee maanden

In Roemenie heeft een vrouw vandaag voor de tweede keer in twee maanden tijd een kind gebaard. De 33-jarige Maricica Tescu bracht een zoon ter wereld, nadat ze op 11 december ook al van een jongen was bevallen.

Volgens artsen heeft Tescu twee baarmoeders, wat slechts zeer sporadisch voorkomt. De moeder beschouwt de kinderen, ook al zijn ze 59 dagen na elkaar geboren, als een tweeling.
~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~
Bijzonder verhaal!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

twee baarmoeders? en dan “toevallig in beide zwanger”???
bizar!
ga je voor een echo: “ik moet u wat vertellen: uuuhhhm, u heeft twee baarmoeders, u bent twee keer zwanger”

zal je gebeuren! wel practisch, als je een groot gezin wilt

mo

Wij hebben trouwens een vrouw in de praktijk die 2 baarmoedermonden heeft. Mijn collega ging een uitstrijkje maken en toen zag ze 2 baarmoedermonden, ze snapte er niets van. Het blijkt wel vaker voor te komen. Maar of ze nu ook 2 baarmoeders heeft weet ik eigenlijk niet. Zal het eens aan mijn baas vragen als ik weer ga werken.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Nou ja, dat is eigenlijk bijna niet te geloven joh
Wel heeeeeel apart!
Hoe zal die buik er dan uit gezien hebben? Net als wanneer je zwanger bent van een tweeling?
En de bevalling van die eerste…zou dat andere kind daar dan geen “last” van hebben gehad?
Komen errug veel vragen in mij op geloof ik
Ik had er trouwens nog nooit van gehoord, twee baarmoeders.

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 07 Feb 2005 20:39:29

Wauwwwwwwwwwwww, komen hier ook meteen allerlei vragen op joh !!! Erg bijzonder hoor.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Jeetje, zoiets heb ik nog nooit gehoord…wel vreemd zeg!
Ik ga me inderdaad ook meteen van alles afvragen…heel apart verhaal

Groetjes,
Sonja