Een vraagje

Even een vraagje. Van onze tweeling is Evelien op dit moment 's avonds en 's nachts erg onrustig. Om 19.15 uur gaan ze naar bed en ze slapen ook meteen maar om 21.30 uur je kunt er bijna de klok opzetten begint Evelien te huilen en dat gaat over in gillen. Ze heeft vorige week oorontsteking gehad en ze heeft nu nog antibiotica. We zijn dan een paar uur met haar bezig om haar rustig te krijgen en alleen door met haar te lopen wordt ze rustig. Gisteravond had ze op een gegeven moment de grootste lol. Vorige week heb ik ook een keer het campingbedje beneden neer gezet maar ze gilt door merg en been. Ik wordt er helemaal wanhopig van en weet ook niet meer wat ik eraan kan doen. Suus en Evelien slapen niet meer bij elkaar omdat Suus van Evelien wakker werd en we 2 gillende baby’s hadden.
Ze hebben overdag rust en regelmaat en overdag slaapt ze goed.
Ik wil nu de tabletten van VSM proberen Kindival, heeft iemand hier ervaring mee en zowieso zijn er tips van harte welkom.
Ik ben vaak 3 uur met haar bezig tot dat ze rustig is en uiteindelijk slaapt ze in de buggy, maar dat is ook niet goed. Ik slaap daardoor al een week beneden op de bank omdat ik haar niet alleen in de buggy durf te laten.

Margot, mama van Floor 3-12-2003 en Suus & Evelien 15-11-2006

toch lekker in haar bedje leggen, of ze nou gilt in de buggy of in haar bedje dat is dan om het even. Nu heeft ze aandacht te pakken.Maar kan me voorstellen dat je er knettergek van wordt dat ze de anderen wakker maakt

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

doet ze dat ook als ze op haar buikje ligt dan?
ze zeggen altijd dat ze dat doen als ze op de rug liggen ze dan pijn aan de oortjes hebben…
als ze het ook op haar buikje doet zou ik haar gewoon lekker ff laten uithuilen
succes ermee

groetjes debbie

dw

Jessin word altijd wakker op een bepaalde tijd als hij niet onder de dekens ligt en hij het koud krijgt. Ook heeft hij wel een periode gehad waarin wij ook niet wisten wat er aan de hand was en hij dan maar naar beneden kwam, dit zette echter ook geen zoden aan de dijk. Wat we ook deden, niks was goed en wat bleek ??? Hij was gewoon boos dat hij wakker was, want haalden wij hem naar beneden, probeerden hem te kalmeren dan werd hij alleen maar bozer en wilde niks. Maar brachten we hem dan na 10 minuten of zo weer naar bed omdat we zoiets hadden van "je wil niks, dus dan maar in bed gillen ipv beneden ", dan ging hij meteen weer slapen. Even lastig omdat ook wij een dochter hebben die dan lekker slaapt ( die vertelden we dat Jessin even boos was en het zo over zou gaan en dan viel ze weer in slaap of las een boekje ) maar daardoor was het gauw weer over. Maar bekijk eerst of die oorontsteking onder de knie is, want ook dit kan een oorzaak zijn.
Nu ik zo nadenk denk ik er ineens aan dat Jessin dit ook nog eens eerder heeft gehad( met 1 jaar of zo), ook uren huilen en na overleg met de huisarts die hem ook nakeek voor de zekerheid( hij vond niks), adviseerde hij een paracetamol zetpil te geven voor enkele dagen ( alleen voor het slapen gaan ) om te kijken of hij daar beter van sliep, ook dit heeft gewerkt. Wel was het raar om je kindje een paracetamol te geven zonder duidelijke symptomen van ziek zijn of pijn hebben. We doen het nu nog als blijkt dat terug leggen in bed niet helpt. Misschien dat hij dan toch ergens last van heeft. Inmiddels is hij wel ruim 2 jaar.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Nu een paar dagen later nog geen verbetering en gisteren weer bij de huisarts geweest. Suus en Evelien hebben allebei last van de oren en nu kunnen we gelukkig aanstaande maandag naar de KNO arts en zullen ze hopelijk zo snel mogelijk buisjes gaan krijgen. Afgelopen nacht weer de eerste nacht kunnen slapen na 8 nachten ellende. Evelien heeft een loopaaor dus de druk is er nu af.

Margot, mama van Floor 3-12-2003 en Suus & Evelien 15-11-2006