Even een vraagje. Van onze tweeling is Evelien op dit moment 's avonds en 's nachts erg onrustig. Om 19.15 uur gaan ze naar bed en ze slapen ook meteen maar om 21.30 uur je kunt er bijna de klok opzetten begint Evelien te huilen en dat gaat over in gillen. Ze heeft vorige week oorontsteking gehad en ze heeft nu nog antibiotica. We zijn dan een paar uur met haar bezig om haar rustig te krijgen en alleen door met haar te lopen wordt ze rustig. Gisteravond had ze op een gegeven moment de grootste lol. Vorige week heb ik ook een keer het campingbedje beneden neer gezet maar ze gilt door merg en been. Ik wordt er helemaal wanhopig van en weet ook niet meer wat ik eraan kan doen. Suus en Evelien slapen niet meer bij elkaar omdat Suus van Evelien wakker werd en we 2 gillende baby’s hadden.
Ze hebben overdag rust en regelmaat en overdag slaapt ze goed.
Ik wil nu de tabletten van VSM proberen Kindival, heeft iemand hier ervaring mee en zowieso zijn er tips van harte welkom.
Ik ben vaak 3 uur met haar bezig tot dat ze rustig is en uiteindelijk slaapt ze in de buggy, maar dat is ook niet goed. Ik slaap daardoor al een week beneden op de bank omdat ik haar niet alleen in de buggy durf te laten.
Margot, mama van Floor 3-12-2003 en Suus & Evelien 15-11-2006