Een vraagje

hi trotse vaders en moeders,

mijn naam is tamara vd bergh.

ik ben een 33 jarige fotografe en wonend in arnhem.
ik ben helemaal gek op de fotos van anne geddes,nu komt mijn vraag

t lijkt mij erg leuk om vaders en of moeders naakt met hun kinderen tefotograferen.

nu merk ik dat dit door veel mensen als vreemd en zelfs schokkend gevonden word.

nu komt mijn vraag, vinden jullie mijn idee echt zo vreemd?
en zijn hier eventueel mensen die het leuk lijkt mee tewerken?

er zijn geen kosten aan verbonden en is dus geen commercieel iets

ik hoor graag jullie meningen

groetjes, tamara vd bergh

uhhhhm ik vind het niet vreemd, ben zelf ook wel gecharmeerd van de fotos van geddes. Onze kinderen mogen van ons mee onder de douche met ons, of in bad. Persoonlijk vind ik dit niet vreemd dus, naakt hoort erbij immers, maar is wel persoonlijk( daarbij hoeft naakt niet meteen altijd betrekking te hebben op de geslachtsdelen, zeker niet bij fotos ). hahaha ze mogen van mij niet naakt de straat op bij wijze van… Ik vind het dus zeker niet raar, wil niet dat de kindjes gaan opkijken van naakt, maar ook niet dat ze te vrijpostig zullen zijn. Tjaaaaaaaaaa en of ik foto`s wil laten maken ??? hmmmm denk het niet, ik ken je verder ( nog ) niet en gaat wel om me kindjes ( niet vervelend of persoonlijk bedoeld, maar ben wat voorzichtig als het om dit soort dingen gaat, onze kindjes en dan gecombineerd met internet ). Daarbij ga ik er zeker niet voor naar Arnhem, das een beetje ver weg voor ons.

quote:
uhhhhm ik vind het niet vreemd, ben zelf ook wel gecharmeerd van de foto`s van geddes. Onze kinderen mogen van ons mee onder de douche met ons, of in bad. Persoonlijk vind ik dit niet vreemd dus, naakt hoort erbij immers, maar is wel persoonlijk( daarbij hoeft naakt niet meteen altijd betrekking te hebben op de geslachtsdelen, zeker niet bij foto`s ). hahaha ze mogen van mij niet naakt de straat op bij wijze van..... Ik vind het dus zeker niet raar, wil niet dat de kindjes gaan opkijken van naakt, maar ook niet dat ze te vrijpostig zullen zijn. Tjaaaaaaaaaa en of ik foto`s wil laten maken ?????? hmmmm denk het niet, ik ken je verder ( nog ) niet en gaat wel om me kindjes ( niet vervelend of persoonlijk bedoeld, maar ben wat voorzichtig als het om dit soort dingen gaat, onze kindjes en dan gecombineerd met internet ). Daarbij ga ik er zeker niet voor naar Arnhem, das een beetje ver weg voor ons.

dankje voor je reactie,

ik ben ook voor vrijheid in de opvoeding

je had niet naar arnhem gehoeven hoor, ik kom thuis en hou altijd eerst een kennismakings babbeltje omtekijken of t klikt,

dus mocht t je eventueel toch leuk lijken hoor ik t graag,

groetjes, tamara

quote:
Tja ik weet het niet hoor. Mijn dochter is een jaar geleden wel bloot op de foto gegaan bij de fotograaf. Daar hat ik helemaal geen moeite mee. Ze was toen toen 5 maanden oud en het was een vrouwelijk fotograaf. Ik vind de foto's van Anna Geddes wel heel erg mooi, maar om nu zelf bloot op de foto te gaan met mijn kinderen, nee dat weet ik nog niet. Daar zou ik heel erg over na moeten denken.

Marielle, mama van Stijn en Larissa

het is inderdaad niet iets wat je zomaar beslist.

het is wel een orginele herrinering natuurlijk

groetjes, tamara

Pfoeee, oke hier is het ook niet zo dat onze kinderen ons nooit naakt zien, en ook ik wil niet dat ze zich een ongeluk schrikken als ze iemand ergens eens naakt zien ofzo, dus wij zijn daar ook erg vrij in gelukkig…
Maar op de foto… ik heb wel mijn zwangere buik bloot laten fotograferen, maar of ik naakt met m’n kids dat zou willen… ik denk het niet, en m’n man zou dit al helemaal nóóit doen das zeker

Groetjes Nathalie & Co

quote:
quote:
Pfoeee, oke hier is het ook niet zo dat onze kinderen ons nooit naakt zien, en ook ik wil niet dat ze zich een ongeluk schrikken als ze iemand ergens eens naakt zien ofzo, dus wij zijn daar ook erg vrij in gelukkig.... Maar op de foto..... ik heb wel mijn zwangere buik bloot laten fotograferen, maar of ik naakt met m'n kids dat zou willen.... ik denk het niet, en m'n man zou dit al helemaal nóóit doen das zeker

Groetjes Nathalie & Co

mannen vinden het inderdaad enger dan vrouwen merk ik veel met me werk. hihi.

mannen vinden het inderdaad enger dan vrouwen merk ik veel met me werk. hihi

HMmm… nou ik vind die foto’s van anne geddes ook heel mooi en heb er zelf twee boeken van ooit voor mijn verjaardag gekregen maar zou me nooit zelf door een buitenstaander laten fotograferen in ons blootje… mij niet gezien. Waarom ? Omdat ik mijn kindje met kleertjes aan er leuker uit vind zien dan in haar blootje. En als ik het wel had gewilt ( waar ik ook zeker over nagedacht had om fotoos van anne geddes na te maken met mijn eigen kindje ) dan had ik ze laten maken door mijn vriend omdat dat
veel vertrouwder aanvoelt. Dus nee, aan mij heb je niets.

Maar veel succes met je werk !!! En allicht vind je hier mensen die het wel leuk vinden

quote:
HMmm... nou ik vind die foto's van anne geddes ook heel mooi en heb er zelf twee boeken van ooit voor mijn verjaardag gekregen maar zou me nooit zelf door een buitenstaander laten fotograferen in ons blootje... mij niet gezien. Waarom ? Omdat ik mijn kindje met kleertjes aan er leuker uit vind zien dan in haar blootje. En als ik het wel had gewilt ( waar ik ook zeker over nagedacht had om fotoos van anne geddes na te maken met mijn eigen kindje ) dan had ik ze laten maken door mijn vriend omdat dat veel vertrouwder aanvoelt. Dus nee, aan mij heb je niets.

Maar veel succes met je werk !!! En allicht vind je hier mensen die het wel leuk vinden

ik kan je begrijpen hoor, alleen denk ik dat de mogenlijkheden en kwaliteit bij mij beter zijn . niet minderwaardig bedoelt overigens.

laat de meningen komen mensen, vind het erg fijn