Een vliegtuigmaatschappij

Gewoon je vlucht naar een dag later kan verzetten???
Ik kreeg vandaag een emailte binnen dat mijn vlucht gewoon een dag verzet is.
Kan dat zomaar??

Heb gelijk gebeld maar ze zeggen dat het om een eenmalige actie was en ik krijg geen geld terug van een dag omdat een los ticket niet aan dagen verbonden is.
Echt raar vind ik het hoor.

Wisten jullie dat dat zomaar kan.

Nee, dat wist ik niet.

Maar wat ik eigenlijk nog het meest belachelijke vind is dat je je geld (voor die dag “verlies”) niet vergoed krijgt.

En stel dat je voor iets heel belangrijks naar Curacao had gemoeten, zoals een huwelijk ofzo, of iets zakelijks…
Dan zou je dat misschien moeten missen omdat de maatschappij besluit dat je een dag later pas kan vliegen.
(by the way, jouw reden is ook belangrijk hoor! )

Maar hebben ze nog tegen jou gezegd WAAROM de vlucht een dag later gaat?
Eenmalige aktie klinkt nogal vaag.
En dat ze het via de mail doen…(?)
Stel dat je pc het begeven heeft of weet ik veel wat.
Ze hadden op zijn minst toch kunnen bellen?

Nou ja, ik weet verder dus niet hoe dat normaal gesproken in zijn werk gaat.
Heb het zelf nog nooit bij de hand gehad, zo’n situatie.

Misschien anderen hier?

Groetjes, mamma van Stephan

Ik vind het raar hoor. Ik zou niet 1 2 3 weten waar, maar zou eens kijken of het zomaar kan.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Wat raar zeg!! Dat dat zomaar kan, je zou maar een bruiloft ofzo hebben, ofzaken, of gewoon lekker vakantie… die dag wordt je nu wel afgepikt, als ik jouw was zou ik toch gaan kijken of je daar niets mee kan!! echt bespottelijk vindt ik het!

ik zou toch idd effe kijken: als het voor je vakantie is, mis je een dag. die dag heb je voor bv je hotel wel betaald.
misschien iets voor je rechtsbijstandsverzekering, als ze moeilijk doen. maar ik vind dat ze je geld voor de verloren dag daar op zijn minst terug moeten geven.

mo

Tjonge, ongelooflijk zeg, maar ja bij een los ticket kunnen ze dat doen. 't komt alleen maar zelden voor. Het kromme hiervan is dat als je zelf een dag wilt schuiven, dit dan echt niet kan. Tenzij je een open ticket hebt. Daarvan is de prijs dan ook weer navenant, natuurlijk. Balen zeg

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)