Een tweede?

hai ik heb een prachtige dochter die morgen twee jaar wordt. maar nu willen we toch graag een tweede. begin maart van dit jaar ben ik gestopt met de pil. mijn dochter is door de pil heen gekomen dus ik dacht dan ben ik nu ook wel snel zwanger maar nee we zijn albijna een half jaar verder. deze maand was ik drie dagen over tijd en dacht jaahh zou het nu toch zo zijn mee nee vandaag werdt ik ongesteld.

ik mag eigelijk niet klagen heb een mooie dochter en er zijn mensen op de wereld die wel 3,4 jaar bezig zijn met hun eerste kindje te krijgen. maar toch moest ik even mijn verhaal kwijd toch doet het mij een beetje verdriet dat ik nog niet zwanger ben er kan nog van alles gebeuren dat weet ik wel dus we moeten het maar weer positief in zien en maar blijven proberen. bedank voor het luisteren. groetjes

een tip niet er te veel mee bezig zijn bij mijn eerste heeft het 9 maanden geduurd was er te veel meebezig

bij mijn 2 jongens was ik binnen 2 maanden zwager

Onze eerste dame duurde bijna een jaar, en onze 2e kerel was meteen de hoofdprijs terwijl we dit nooit verwacht hadden juist omdat de eerste zo lang op zich liet wachten. Zo zie je dat dit enorm kan verschillen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

hier bij de eerste duurde het 1,5 jaar en ben nu zwanger van de tweede en dat was meteen raak!
Raar he?

groetjes GYtha

hai gek he dat het allemaal zo gek loopt. ik ben er niet te veel mee bezig ik zie het allemaal wel. alleen deze maand had ik er even moeite mee maar goed dat kan gebeuren nu zijn we weer druk bezig en we zien wel wat er gebeurt,