Een tweede kindje minder interessant lijkt

positief zijn is soms makkelijker dan de andere keer maar ik probeer het wel altijd

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

@Bakmama: waar kan ik zo’n man kopen???

@Mini-Boy, Jurian heeft misschien een wat groter knarretje, maar het is toevallig wel een mooi ventje! En met Levi vormt hij een top-team! Ik herken deels wat je zegt. Ik vind het zelf altijd heel vervelend als mensen iets negatiefs over Eva of Max zeggen, terwijl ze het niet zo bedoelen. Hoe erg is het als iemand zegt dat Max bv al best een groot jongetje is? Maar ik vind het dan stom dat iemand dat zegt. Dan denk ik: kijk naar je eigen lelijke kind! Ja! Dat denk ik dan. Ik benader mensen en dingen eigenlijk altijd positief en vind het dan onvriendelijk als een ander iets stoms zegt. Of over mij, dat ik zo dik was tijdens de zwangerschap. Waarom ik me dat aantrek? Geen idee! Misschien omdat ik zelf heel trots op ze ben en ze dan wil ‘beschermen’ tegen mensen ofzo? En het meest irritante vind ik nog, dat het meestal mensen zijn die zelf bv dik zijn die zoiets zeggen. Ooit zei iemand bv over Eva, toen ze 9 maanden was, dat ze een stevig kind was. Ze was gewoon gemiddeld. En haar eigen kind is dus echt type Michelin-mannetje. Dan denk ik weer: kijk naar je eigen kind! Ze heeft zelf enorme billen, daar kan ik 6x in en dan wel tegen mij zeggen dat ik zo´n dikke buik had…DUH!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

het is ook ALTIJD hetzelfde GEZEIK!! he…
daar wordt ook ik gewoon niet goed van.
idd gewoon bek houwe en naar jezelf kijken, alsof zij zo perfect zijn (not!!)
enne rainbow; jij noemde jezelf een zeekoe. prima hoor maar je bent wel een hele mooie zeekoe
ik vind je niet eens een zeekoe! lekker als mensen zo zeggen dat je zo “dik” was.
echt een totaal onvolwassen opmerking… Over respect gesproken…pff

ach ja mensen oordelen heel gauw, maar vergeten te kijken naar hun zelf.
laat lekker kletsen , ze kunnen beter van je kletsen als eten hahahaha

groetjes marielle mama van tanja

@Inge, dank je dat je me geen zeekoe vindt! Hahaha. Inmiddels ben ik dat ook niet meer, al ben ik nog niet de oude Rainbow qua vorm zeg maar. Maar ik ben wél een zeekoetje met make-up dan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers