Heey iedereen, ik ben een tijdje weggeweest. Erg druk met school, vooruit lopen en examens maken. Maar ik ben er weer. Het gaat heel goed met de kleine uk, inmiddels 23 weekjes oud. Hij (wij) groeien goed en het gaat echt heel erg hard voor mij gevoel. Soms denk ik zucht, alweer 23 weekjes dat gaat snel.
Ik ben inmiddels ‘aangenomen’ op het kinderdagverblijf, mijn kindje kan er dus terecht en daar ben ik heel blij mee. Lekker dicht bij school en nu hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken. Vanaf 6 weken kan hij er heen. Dat is een hele geruststelling. Verder de babykamer is bijna af, het duurt nog wel even dus de kleine dingetjes zoals gordijnen moeten nog gebeuren. Ook heb ik nog nouwelijks kleertjes maar dat komt nog wel. Verder begin ik me steeds meer mama te voelen, heerlijk mijn eigen gang gaan en ik denk ook na over andere dingen. Helaas spreken veel van mijn vriendinnen nog maar weinig tegen me. Daar baal ik een beetje van. Maar ik heb altijd nog mijn beste vriendin, mijn nichtje, mijn zus en mijn moeder om mee te praten. Dus dit was ff een update. Ik zal weer wat meer actief zijn want de examenperiode is alweer zo goed als voorbij.
Groetjes mamalindy en mijn kleine babyboy