Een soort knik in d'r heup

als ik haar optil, dit valt me al een aantal maanden op, ze heeft er geen last van. Maar vind het wel vreemd, Heeft een van jullie kindjes dit ook?

wat bedoel je precies met knik in dr heup? Merk je het alleen als je haar optilt en staat haar heup dan meer naar binnen of naar buiten? Ik zou het wel even in de gaten houden. Ze heeft er nu wel geen last van, maar als het een verkeerde stand van de heupen is, kan ze er natuurlijk wel last van krijgen.

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

ik zie dat ik wat duidelijker had moeten zijn! ik hoor een knik, als ik d’r op til, alsof er twee dingen langs elkaar schuiven. Ik heb een afspraak bij de kinderarts gemaakt (voordeel van malawi) we kunnen om 11:30 terecht!

oh hahaha, je hoort een knik… sorry fout begrepen.
Dat is bij mijn knieën trouwens ook altijd zo, en is altijd zo geweest. Dat kon verder geen kwaad. Maar das wel supersnelle service daar in Malawi! Laat je even iets weten als je geweest bent? Ben wel benieuwd.

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

ik herken het wel niet als ik rico optil maar als ik zijn pamper wil verschonen b.v. dan moet hij dus in de “kikkerhouding” liggen en dan hoor ik het ook. hij heeft het ook in zn arm bij de kom. geen idee wat het kan zijn maar misschien hetzelfde als dat onze knieeen wel is kunnen kraken?

Ik ben benieuwd wat de kinderarts zegt. Ik denk dat ik ook maar een afspraak ga maken in Malawi als ik voor Senne bij de kinderarts moet zijn

Senne heeft ook zo’n knik bij d’r schouder, dacht als baby dat ik haar veel te hardhandig oppakte

Groetjes van Sascha en Senne

Hoi,

Erg herkenbaar voor mij. Mijn dochtertje is Hypermobiel en heeft dit ook. Ze heeft ook een sprijdbroekje gehad.

Ik hoor het nu nog wel eens, en ook in d’r polsen. Vervelend geluid maar ze heeft er geen last van.

Groetjes Spruit

Ik ben doorverwezen naar de orthopeed, moet ik straks even een afspraak bij maken, maar lukt binnen een week, das nog eens super snelle service. Mijn moeder heeft het dus blijkbaar ook! Mijn zusje is ook hypermobiel, die is ook buikdanseres en kan de meest belachelijke dingen met d’r lichaam. Ik wil gewoon even dat ze checken, Ze heeft het niet altijd hoor, maar hoor het wel minimaal 1 keer per week, voornamelijk als ik d’r op mijn heup zet! Even afwachten dus!

jeetje ik sta even versteld van de snelheid in de medische wereld (mond valt wagenwijd open) ik wil ook daar wonen!
hee maar meid succes bij de orthopeed! heb je al gebeld voor een datum?

Hahaha morgen om half 2 ben ik welkom! hahahah echt heel erg, dat kan overigens alleen omdat ik een hele goede verzekering heb hoor (daar werk ik ook bij he) andere mensen kunnen wel gewoon wachten! whoops!

Ach, geniet maar van deze voorkeursbehandeling!
Ben erg benieuwd wat hij zegt…

Wat zei de kinderarts nog meer?

Groetjes van Sascha en Senne

dat het eventueel heupdyslucatie of heupdysplasie kan zijn, maar daar moeten we maar niet van uitgaan, maar moet wel even uitgesloten worden! Even afwachten dus!

aargh ik krijg over anderhalve week pas een doorverwijzing en het is misselijk hoelang we dan nog moeten wachten! woonde ik maar in maliwi… of in belgie… ook daar is het minder krom dan in nederland

Tja d’r zijn wel wat voordelen aan in Malawi wonen, maar dan moet ik wel 5 dagen werken he!

Hoe was het vanmiddag?

ja dat is waar! maar hoe ging het vandaag bij de othopeed?

Helaas had hij een spoed operatie (gebeurt ook in Afrika, hahahah) dus ik mag volgende week dinsdag komen, afspraak gemaakt, bij hem, als er dan weer spoed doorheenk komt, kan ik bij zijn collega terecht die is dan terug van vakantie, even wachten nog dus!