Een slee gekocht

is nog moeilijker dan ik dacht.

heb alle internet winkels af gezocht, van bartsmit tot toptoys van blokker tot intertoys en van otto tot wehkamp en bol.com
maar geen van alle hebben ze een slee, ja of van die plastice waar ze zo laag op de grond zitten maar die wil ik niet.
ik wil zo´n houten slee maar niet die van 80 euro dat vind ik wel erg duur!!
dus meiden wie heeft er een idee.

o ja op mp heb ik ook al gekeken maar er is niks bij mij in de buurt

before you judge me, try hard to love me

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 20 Dec 2010 19:19:30

Er stond laatst een prachtige opklapbare slee in de folder van de Aldi. Misschien dat die nog te krijgen zijn?

kan hem niet vinden op de site van aldi en al mijn reclame folders zijn verwerkt in de suprise hahahaha

o heb hem al gevonden maar das van 24 nov weinig kans dat ze hem nog hebben maar ga dr effe achteraan

Die slee bij de Aldi is er niet meer. Daar was een run op vorige week. Zonde van je tijd en energie om daarvoor op pad te gaan.

Groetekes, Sje

oke bedankt sje dan hoef ik dat niet te proberen (aldi is behoorlijk ver weg en durf niet opde fiets haha)

meestal hebben ze ook een slee te koop bij de gamma/karwei/ welkoop/doelland/intratuin. Misschien daar kijken?
En anders eventueel bij de kringloop?

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

sportwinkels…
dus intersport etc, of de lokale sportwinkels

ik heb 2 jaar geleden er eentje gehaald voor 30 euro ofzo

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

woezel das een goeie! de kringloop , ik zo zo even naar de supermarkt dan kom ik dr langs wie weet hebben we geluk

duim je effe mee?? hahha

Boerenbond, is dat nog een optie?

Groetekes, Sje

kimmetje had net op intersport gekeken maar kon dr niks vinden
stuur manlief daar morgen wel even heen miss hebben ze hem wel in de winkel maar niet op de site

boerenbond?? nog nooit van gehoord , ik ga effe googelen

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 02 Dec 2010 12:28:26

aah welkoop nee helaas daar hebben ze het ook niet.
maar ga nu even snuffelen in de kringloop hopen op wat geluk
(had er gewoon een voor me verjaardag morgen een moeten vragen hahaha was een stuk makkelijker geweest)

Volgens mij zijn boerenbond en welkoop hetzelfde alleen onder een ander naam.

Groetekes, Sje

@sje, klopt ligt er maar net aan in welk deel van nederland je woont, hoe het heet!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Je zou ook kunnen proberen de winkels te bellen, scheeldt je een hoop winkels afgaan
Succes!

heb ik weer hoor was net dus bij de kringloop en vroeg of ze wel eens sleeen binnen kregen, ja hoor we hadden er zaterdag erg veel maar ze waren dezelfde dag ook weer uitverkocht grrrrr

kreeg ook vanmiddag een telefoontje van neckermann en vanwege mijn verjaardag krijg ik bij mijn eerste bestelling 300 nex punten hahaha dus als ik er echt geen kan vinden bestel ik die van hun wel.alleen is de levertijd langer dan 2 weken

goudsvisje nou dan heb ik wat te doen vanmiddag hihi, nadeel is dat ik geen auto heb dus echt een beperkt gebied kan afzoeken.

hopen dat ik er nog 1 kan vinden voor dat de dooi komt hahah

Gewijzigd door - mama van 3 jongens op 02 Dec 2010 14:30:51

Probeer het anders op marktplaats, daar staan er ook genoeg op.

groetjes Ramona

Ik weet niet of je een heuts in de buurt hebt, maar daar was ik de afgelopen 2 dagen en die hadden er nog zat. net zoals die sneeuw schotels. Mochten ze daar op zijn kunnen ze ze ook laten komen van een ander filliaal. Ik was in Roermond.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Mamavan3jongens: is het jou al gelukt?

Gewijzigd door - mini-boy op 17 Dec 2010 16:15:34

helaas niet miniboy maar dat komt voornamelijk omdat ik al een week thuis zit met de kleine vanwege de operatie dus kon effe geen kant op haha
maar ga nu zeker weer hard op zoek want er ligt alweer een behoorlijk laagje en als ik het weerbericht moet geloven blijft dat nog wel effe