Een REUZE slaap

hoi hoi

ik heb even een vraagje, ik tref het heel erg maar vraag me af of het kan.

mijn dochtertje van 5 mnd slaapt 's nachts ontzettend lang van 21:30 tot 8:30
nu ben ik de laatste fles al aan het vervroegen om ze 's morgens eerder wakker te krijgen, maar nu maak ik ze zelf wakker om half 8 of 8 uur.

En wanneer mag je het laatste flesje bij wijze van om 19:30 gaan geven, want daar is ze al wel aardig aan toe geloof ik…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

mijn dochtertje kreeg ook met 5 a 5 1/2 maand de laatste fles om 8 uur en sliep dan door tot de volgende ochtend

zou het gewoon proberen vanavond,als ze nu al zo lang slaapt zal ze dan ook wel zo slapen

suc6 ermee

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Als jij denkt dat ze eraan toe is, moet je het gewoon proberen. Anna slaapt al heel lang het klokje rond. Ook langzaam maar zeker de laatste fles iets eerder gegeven. Eerst was het rond een uur of 8 half negen, nu rond een uur of zeven. Dan is Anna gewoon zo moe dat ze graag naar bed wil.

Soms laat ze ook nog wel even wat staan van de laatste fles.

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Gewoon proberen te vervroegen, wij hebben dit ook met 5 maanden gedaan.
de laatste fles was toen en nog om 19.00uur om 19.30 ligt ze er altijd in en tot 7.00uur half 8 in de morgen.
Zou het gewoon eens proberen mocht ze snacht’s wakker worden of heel vroeg kun je het toch weer terug draaien.
Maar zoals ik je verhaal lees is ze er wel aan toe.

Succes groetjes Gytha

bedankt

ga het straks eens proberen en zie wel wat ze morgen doet…

woehoe…nou en idd gisteren om 20:00 der pap gegeven en moest ze net weer wakker maken om 8:00…wat een slapertje zeg…

fijn toch hier ook zo’n heerlijke slaper!
Die moeten we ook iedere ochtend wakker maken.

fijn dat het goed gegaan is.

groetjes gytha

Goed hoor! Goed volhouden en dan zit ze zo weer in haar ritme. Ik moet Anna ook wel eens wakker maken omdat ze naar het kdv moet, maar anders laat ik haar lekker liggen en slaapt ze in totaal een uur of 13! Hier dus ook een goede slaapster en wij zijn er ook erg blij mee! Heerlijk rustig en zo komen pappa en mamma ook aan hun rust toe.

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

geniet er extra van meiden, want het kan ook anders
Thije heeft heeeeeeel veel honger.

Lilypie Expecting a baby Ticker

Mijn zoontje is ook bijna 5 maanden. Bij hem heeft het een tijdje geduurd maar sids een paar weken slaapt hij echt goed door en dan bedoel ik ook van een uurtje of 20.30 totde volgende dag 7/8 uur. Gisteravond ging hij om 21.00 naar bed en
vanochtend werd hij pas om 09.30 wakker en dan heb ik hem zelfs wakker moeten maken! Hier dus ook (eindelijk!) een heerlijke slaapkont!