Het is al 3 dagen een ramp met avondeten met Morgan. Ze is op het moment bekaf en geloof me ze slaapt veel, maar het lijkt gewoon niet genoeg. De hele dag is het eten wel goed te doen met haar alleen haar flessen melk drinkt ze heel slecht. Maar met het avondeten. Als ik haar in der stoel zet dan is het nog wel oke en de eerste happen gaan prima, maar dan begint de ellende. Uit het niks begint ze te brullen alsof ze net weet ik niet hoe hard geslagen is. Echt met dikke tranen, hikken en alles erbij. En dan stopt het weer even en dan eet ze weer twee drie happen en dan gaat ze weer. Mer veel pijn en moeite krijg je er een potje in.
En met haar toetje is het precies eender dus het is niet van wel het zoete en niet het hartige.
Zet je haar daarintegen op je schoot hapt ze zo alles weg. Als ze in der stoel zit wrijft ze al het eten ook door de gezicht en in der ogen, echt je wilt niet weten hoe ze er uit ziet dan, en op schoot wrijft ze wel in der ogen, maar ze blijft schoon. Echt ik weet het even niet meer. Mijn verstand zegt lekker laten gaan dan maar geen eten, maar ik wil wel dat ze wat binnen krijgt ook omdat ze al zo slecht melk drinkt nu. Ben alleen bang dat als ze op schoot mag eten dat het zo blijft ook na der sprong. Als ik haar overigens na het eten nog even laat rommelen is er ook niks aan de hand. Is ze me aan het uit proberen??? Bij pappa huilt ze ook maar eet ze wel snikkend door. Ik wordt namelijk woedend op een gegeven moment, Ik ben al moe van me werk en dan gaat zij ook nog zo lopen rotzooien erg frusti zeg maar. Maar ik weet het ook even niet meer.
Groetjes,
Michèle