Een ramp met avondeten

Het is al 3 dagen een ramp met avondeten met Morgan. Ze is op het moment bekaf en geloof me ze slaapt veel, maar het lijkt gewoon niet genoeg. De hele dag is het eten wel goed te doen met haar alleen haar flessen melk drinkt ze heel slecht. Maar met het avondeten. Als ik haar in der stoel zet dan is het nog wel oke en de eerste happen gaan prima, maar dan begint de ellende. Uit het niks begint ze te brullen alsof ze net weet ik niet hoe hard geslagen is. Echt met dikke tranen, hikken en alles erbij. En dan stopt het weer even en dan eet ze weer twee drie happen en dan gaat ze weer. Mer veel pijn en moeite krijg je er een potje in.
En met haar toetje is het precies eender dus het is niet van wel het zoete en niet het hartige.

Zet je haar daarintegen op je schoot hapt ze zo alles weg. Als ze in der stoel zit wrijft ze al het eten ook door de gezicht en in der ogen, echt je wilt niet weten hoe ze er uit ziet dan, en op schoot wrijft ze wel in der ogen, maar ze blijft schoon. Echt ik weet het even niet meer. Mijn verstand zegt lekker laten gaan dan maar geen eten, maar ik wil wel dat ze wat binnen krijgt ook omdat ze al zo slecht melk drinkt nu. Ben alleen bang dat als ze op schoot mag eten dat het zo blijft ook na der sprong. Als ik haar overigens na het eten nog even laat rommelen is er ook niks aan de hand. Is ze me aan het uit proberen??? Bij pappa huilt ze ook maar eet ze wel snikkend door. Ik wordt namelijk woedend op een gegeven moment, Ik ben al moe van me werk en dan gaat zij ook nog zo lopen rotzooien erg frusti zeg maar. Maar ik weet het ook even niet meer.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Ik zou der niet op schoot pakken om te eten, inderdaad met het gevolg van misschien wel blijvend. Ook hier in de stoel in ogen wrijven en over heel het gezicht had hij in zijn wipper niet.
En als je weggaat met het eten wat doet ze dan?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ik hbe haar vanavond een paar keer omgedraaid van ga daar maar zitten huilen en dan gaat ze heel zielig zitten snikken. Ik heb ook tegen haar geschreeuwd vanavond. Ik was zo moe en ik wilde zo graag dat ze at en ik wist het niet meer en toen heb ik geschreeuwd dat ze gewoon moest gaan eten. Echt me hard breekt ik wil niks liever dan haar vasthouden en zeggen dat het goedkomt. Ze is ook zo dood en doodmoe. En ze slaapt heel veel. Ik weet het gewoon niet meer. Geen eten geven is denk ik ook de oplossing niet want dan komt ze 's nachts denk ik en met 9 maanden snapt ze het echt niet als ze geen eten krijgt als ze honger heeft.

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

Pffffff moeilijk hoor, en ik geloof gelijk dat je hart dan breekt, en voel je eigen niet schuldig jij bent ook maar een mens en ook eens is jou grens bereikt, Ook ik ben wel is ongeduldig hoor en dat zal bij de meeste moeders wel zijn.

Groetjes Michelle

Ja oke, maar ze zijn nog zo klein en ze snappen ook niks. Maar misschien hebben andere mamma’s nog tips.

Groetjes,

Michèle

[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers

vast wel

Groetjes Michelle

quote:
Ja oke, maar ze zijn nog zo klein en ze snappen ook niks. Maar misschien hebben andere mamma's nog tips.

Groetjes,

Michèle

Fout: zo klein snappen ze al veeeeeel meer dan jij denkt!
En die sprongen en dat uitproberen is een fase waar je gewoon doorheen moet.

Heeft ze na een paar happen genoeg? Prima, dan maar niet verder eten.

Maar zou het kunnen zijn dat ze tanden of kiezen krijgt?
Want dat kan zoveel pijn doen dat ze daarom zo huilt met eten.

En echt waar: een poosje met weinig eten is geen enkel probleem.

M.

hoi,
heb dit ook gehad met tygo. drama. bleek hij was gewoon veel te moe om te eten en daardoor had hij er geen zin in.
wel vervelend ja zeker als ze haar flessen ook niet super drinkt.
ik weet niet hoe laat ze eten krijgt?
tygo zit op t kinderdagverblijf als ik werk. ik gaf op den duur een potje mee. hij kreeg daar dan rond vijven eten. ik ben meestal rond zessen thuis. t toetje deden we dan gezellig thuis.
als ik thuis ben eten we altijd rond half zes, omdat tygo rond half zeven echt instort.en eten dan een drama wordt.
kan gewoon een fase zijn. ik snap echt als je moe bent, dan echt geen zin in gezeur hebt aan tafel.en dat je dan kwaad wordt is te begrijpen. vaak wordt t dan alleen maar minder gezellig aan de tafel en krijg je t er helemaal niet meer in.
misschien afleiden met iets anders?probeer met je mee te denken.
ik denk dat op schoot eten inderdaad toch gewenning wordt.
groetjes jolanda

Jesse deed dat ook… En dan lekker in zijn oogjes vrijwen. Ik werd gek…! Dan maar geen eten. 's nachts kwam hij hij gelukkig niet.
Dit heeft ongeveer een week geduurd en toen ging hij weer normaal eten.
Op schoot eten wilde hij trouwens wel, maar daar beginnen we natuurlijk niet aan.
Het komt allemaal goed.!

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

pff meid, ja ik zit een beetje met hetzelfde dilemma. Rico gaat dan welliswaar neit huilen tijdens het eten maar gaat naar voren hangen om in zn tafelblad te bijten met zn mond vol eten:S
ook zoiets bizars, uiteindelijk ook maar even op schoot gepakt, ik bedoel die ene keer maakt echt geen bal uit hoor, ik bedoel rico is heel moeilijk met slapen nu. dus als hij een keer niet in zn bed kan slapen (hou er rekening mee dat ze gewoon ook bang zijn op die momenten en het gewoon echt niet meer weten) wie ben ik dan als ik m dan toch daar laat liggen terwijl hij op juist DIE moeilijke momenten liever in de box of in zn wipper in slaap valt?
ik heb zoiets van: echt ECHT moeilijke sprong dagen dan mag rico lekker doen wat hij het fijnste vind (als het maar niet de hele dag janken en jengelen is)
ik ben van mening (en dat heeft het vaker uitgewezen) dat je er dan relaxter uit komt. niet alleen wij maar de kids ook omdat het dan enigszins wat rustig is gebleven vergeleken bij als we alles hetzelfde zouden houden (ze willen juist het vertrouwde op die momenten)
misschien heb je er wat aan.
laat HAAR aageven wat ze fijn vind op deze momenten…ik bedoel het zijn misschien wel baby’s maar ze mogen heus ook wel wat te zeggen hebben. heb geleerd dat kinderen vaak tegendraads gaan worden later als ze zelf niks mogen beslissen dus niet zo strikt houden aan je eigen principes.
ik doe dat zelf namelijk soms te vaak maar moet het zelf ook wat minder strikt houden…sinds ik dat doe gaat het een stuk beter hier

oh en trouwens wat je zei over dat je een keer schreeuwde tegen haar.
kan gebeuren meid. Ik ben de hele dag bij Rico en in deze tijden heb je dus eigelijk zelf geen rust dus dan wordt ik ook wel is knettergek ervan.
Snap dat je moe was van het werken en dat zoiets dan kan gebeuren…hetzelfde als je net als ik de hele dag bij je kind bent en zo’n fase heeft, heb ook ik wel is tegen hem geschreeuwd.
zovan; HOU NOU IS OP!!!
het gebeurd natuurlijk niet vaak maar net als vandaag heb ik ook een keer mn stem verheft (niet geschreeuwd dat was een andere keer)
ben zelf ziek. mn lymfeklieren achter mn oren zijn zo dik en hard als knikkers (en de groote voelt aan als een grote knikker je weet wel zo’n bonk ofzoiets hij was al vanaf 6 uur aan het krijsen geweest en om half 9 was ik zelf zooo moe ervan (ik werd zo dus wakker gemaakt) dat ik ook mn stem verhefte en zei: RICO ALSJEBLIEFD!
maarja dat haalt natuurlijk geen zier uit.
hij heeft niet meer geslapen en ik ook niet. sliep zelf pas om 3 uur omdat ik zo beroerd was en dan om 6 uur er weer uit en brak geslapen dat wil wel dus.

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090519/BqXx.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/2C2Tp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 26 May 2009 09:05:38

Ik denk dat ik haar vanavond ook niks geef als ze weer zo is. Maar ik heb wel even voor mezelf de ha gebeld. Dat ik zo tegen haar uitviel heeft mij aan het denken gezet en met de hoeveelheid slaap van vannacht had ik alle tijd om te denken. Dat ik uitviel kan gebeuren, maar ik schrok van de manier. Ik zei dat ze een vervelend klein kind was en dat ik haar spuug zat was alleen dan nog iets minder lief geformuleerd. Mervin schrok er zelfs van en ik ook. Vanmorgen barste ik ook in huilen uit. Ik was zo moe, vooral geestelijk en de laatste tijd wil ik alleen maar of schreeuwen of huilen. Ik heb in het verleden een depressie gehad en ik ben bang als ik nu niet iets aanmezelf doe ik helemaal de verkeerde kant op wandel. Ik ken mezelf niet meer en onze relatie staat ook onder druk als dit zo door blijft gaan en een tweede zal er zo nooit komen. Dus ik weet niet wat de ha wil doen, als ze wat voor schrijven vind ik ook het ook prima, maar ik wil mezelf terug. Ik had het al een tijdje door, maar het toegeven he.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

He meid toch wat vervelend, en knap dat je het toch toegeeft voor jezelf. Heb je een afspraak bij de ha? en inderdaad niets opkroppen gooi het er gewoon uit, kan hier ook kun je het lekker van je afschrijven,
Kop op meid er komen heus weer betere tijden en intussen zijn wij er

Groetjes Michelle

Ja ik ben vrijdag vrij (heb vrij genomen) en heb om 9.10 een dubbele afspraak.
En ik weet het, maar ik denk dat alleen praten nu even geen oplossing is al helpt het wel een heel eind. Rust en regelmaat voor mamma nu denk ik

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://www.magicalkingdoms.com/timers/">[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/></a>
<a href=“http://www.magicalkingdoms.com/timers/”> <font size=”-1">Free Disney Tickers</font></a>

Gewijzigd door - Michèle op 26 May 2009 12:20:54

Wat ontzettend vervelend voor je Michelle dat je je zo voelt. Het is in ieder geval al hardstikke goed dat je zelf het besef hebt dat het zo niet langer gaat en dat je de wil hebt er iets aan te doen. Daarmee ben je al een heel eind. Goed dat je vrijdag vrij genomen hebt en ook naar de huisarts gaat.

En weet dat wij er ook altijd zijn om het even van je af te schrijven.

Heel veel sterkte.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

wat ontzettend k*t dat je je zo voelt joh! kan me voorstellen dat je van jezelf geschrokken bent. maar wel heel goed dat je t zelf ook inziet en stappen onderneemt. voor jezelf zorgen is tenslotte minstens zo belangrijk als voor je mooie, kleine meid!

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Wat ontzettend goed van je dat je voor jezelf toegeeft dat het niet goed gaat en dat je hulp vraagt! Je bent een topwijf en een supermoeder!!! Het beste wat je kan doen. Morgan mag blij zijn met zo’n mama.

Goed dat je vrij hebt genomen. Laat je even weten wat de ha met je van plan is?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker