Een ramp met aankleden. tips a.u.b

hallo allemaal

al een tijdje is het hier echt een ramp om mijn zoontje aan te kleden of te verschonen.
als hij dan op zijn rug ligt wilt hij alleen maar op zijn buik draaien, dit is niet echt handig zeg maar. Ook als ik zijn shirt of zo wil aantrekken dan laat ik hem zitten maar dan gaat meneertje weer staan en zo is het elke keer een ramp. want als je hem dan terug legt/zet dan is meneertje pissig.
Ik heb al geprobeerd om het af te leiden met speelgoed of zingen enzo, maar niet helpt. Heeft er iemand misschien nog tips ???
Hij is morgen 8 maanden

groetjes silvia

heel herkenbaar. Ik heb hier laatst ook een topic over geopend. Hier is het ook echt drama. Hij wil alleen maar op zijn buik en gilt en huilt als ik hem tegenhoudt. Hier helpt zingen en iets in zijn handen geven wel bij de luier en broek, maar niet bij romper en truitje. Ook bij de jas is het schreeuwen terwijl hij dan zit.
Ik leg hem nu vaak op het bed bij aankleden en doe het dan terwijl hij op handen en voeten zit. Dit laat hij beter toe.

Succes

22-12-2009 colin geboren

ow ja herkenbaar, hier heeft meneer ook zo zijn momenten dat ik hem absoluut niet op zijn rug kan leggen of hij krijst moord en brand, ik negeer het gewoon en doe gewoon door, (neurie dan soms wel een liedje voor mezelf, omdat ik anders zelf ook pisnijdig wordt, kan ik me aandacht van het gekrijs beter afhouden), naar een poosje heeft hij hier wel door dat het mama niets kan schelen en dan is hij verder wel rustig.

Ook een speeltje/slofje in de hand leggen lukt ook prima, met het truitje aandoen mag hij altijd zitten van mij. Nu heeft hij gelukkig een ander spelletje ontdekt, pakt meteen het gordijn en houdt hem voor het gezicht en trekt hem erweer voor weg als mama zegt: waar is dmitry nou en dan kiekeboe… vind hij geweldig gaat constant door nu

Ik heb Jony een keer in haar bed geplant en ben weggelopen, misschien een beetje cru maar ik was er toen behoorlijk klaar mee dat het elke keer een ramp was het aankleden dan.
Sindsdien geen gezeur meer met haar. Ik weet niet hoe oud Jony was, het was in iedergevaal nog voordat ze kon lopen dus voor haar eerste levensjaar!

Ik weet niet of je een plankje boven je comode hebt hangen, daar kan je ook iets aanhangen: een spiegeltje/speeltje oid.

Succes met je doerak!

Greetz Cora

Wat hier om een of andere reden helpt is als ik haar hoog leg. Als ze bijv op de bank ligt is het hier ook een drama. pff… draaien , huilen, krijsen en weer draaien etc etc, maar leg ik haar bijv op een aankleedkussen op tafel (wel zo dat ze naar de grond kijkt en niet bijv nog een halve meter tafel naast haar) dan is het net of ze beseft dat ze van heel hoog valt als ze draait en dan blijft ze netjes liggen. Misschien s proberen. Aankleedkussen op het randje dus, maar wel heel goed vasthouden natuurlijk voor t geval jouw uk zich er niks van aantrekt!!

mama1980

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/pg2pp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - mama1980 op 27 Sep 2010 22:11:29

Bij ons ook herkenbaar. Ik moet hem af en toe streng toespreken en dan blijft die stil liggen. Hij zit nu echt in een uitprobeer fase en dan wil die op de commode ook niet luisteren.
Ook iedere x een ander speeltje (luier, lotionzakje hoe simpeler hoe beter) in de handjes helpt weer voor een minuutje.

Lilypie First Birthday tickers

Ja, goh ik dacht ook dat het zo erg was met Joaquin maar jullie hebben er allemaal ervaring mee/last van!
Hier probeer ik ook meneertje koekepeertje af te leiden met speeltjes, knuffeltjes, slofjes, sokjes, lotionflesjes, tandenborstel, haarborstel etc etc in ieder geval veel afwisselen met de speeltjes en zijn knuffeltjes geef ik altijd een aparte naam, dat vind ie reuze interessant haha. Gelukkig vind dit meneertje het al gauw weer goed als hij mag zitten met speeltje dus ik doe altijd z.s.m. de schone luier, romper en broek aan zodat hij weer rechtop kan en truitjes, schoenen, sokken of jasje vindie niet erg.
Het helpt bij ons ook om hem op de commode te verschonen en niet beneden op de bank want dat schiet echt niet op dan krijg ik hem ook niet afgeleid. En vooral proberen rustig te blijven want dat voelt de kleine ook hoewel dat soms moeilijk is gggrrrrrrrr

Groetjes!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Neeltje is ook altijd "not-amused"met aankleden. Tja, het zal toch moeten denk ik dan . Ik negeer het maar en zodra ze haar kleren aanheeft is het ook altijd meteen weer over. Ik geef haar ook altijd wat in haar handjes om haar af te leiden, dat werkt hier het beste.

ow ja drama ! heel handig, soms probeer ik haar inderdaad af te leiden met iets, als het helpt heb ik geluk, als het niet lukt heb zij pech, want ik moet haar toch aankleden, dan maar ff gieren en tieren ! binnen 5 minuten ist gepiept !

ik laat damian staan in zijn bed en maak er een spelletje van. shirt aan of uit is handen omhoog of ik schiet. doet hij het krijgt ie een dikke kus. doet ie het niet krijgt ie de kieteldood haha. hij vind het geweldig en begint nu zelfs te helpen met aankleden. als hij zijn sokken ziet krijg ik al een voetje en zijn shirt omhoog trekt hij hem verde over zijn hoofd helemaal geweldig

Ha ha ik lees graag met jullie mee want hier ook steeds lastiger. Hier pakt moppie de zijkant van het aankleedkussen vast en probeert zich dan op haar buik te draaien en sterk dat ze is!! Hellupie. En dan heeeel boos huilen en doen als het niet lukt. Ik kan haar dan bijna niet aankleden want ik heb bijna twee handen nodig om haar in bedwang te houden.
Ik geef haar ook wat in haar handjes en probeer haar juist zo weinig mogelijk te laten zitten want dat wil ze steeds vaker en blijft steeds korter liggen.
Ok grappig ik smeer haar na het badje altijd in (2x in de week) en als ik nu haar rug moet doen dan gaat ze er vandoor. Met die kleine kadetjes de lucht in en insmeren lukt natuurlijk dan niet meer.
Spookjes!
Dusseh iemand met de gouden tip? Heeeel graag!
groetjes,
Wendy