Een ongelukje

Ik was werken vanavond, en kreeg telefoon, FOUTE BOEL arno belt nooit zomaar naar m’n werk.
Onze magnetron staat (stond) op van die speciale beugels, nu was madam aan de stekker gaan hangen als een zwieraap, en heeft ze dus die magnetron van (voor mij) op ooghoogte op d’r lijf gehad en kan amper lopen en heeft dus een hele zere knie
Ik had al diverse keren gezegd dat het gevaarlijk was wat ze deed, en ze hem nog eens op d’r hoofd zou krijgen pfff oren die zitten er vast voor de sier
Arno is naar de huisarts geweest en ze heeft haar knie flink gekneusd, morgen even afwachten, als ie te dik is maar even naar de eigen arts.

Wel zielig hoor, pechvogeltje…

Groetjes Nathalie & Co

jeetje wat een verheel was zeker wel schrikken toen je thuis kwam?

Ik ken het wel hoor zo vaak zeggen dat het nog een keer fout gaat maar op de een of anderen manier moet het een keer fout gaan voor ze het door hebben.

Wel sneu dat ze zo’n last van haar knie heeft laat het even weten als je meer weet hoe het gaat met haar knie en hoe het bij de dockter was

liefs

mignon eskes

Auw auw, hoe is het nu met haar?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

De knie is blauw maar verder valt het wel mee denk ik, ze ‘vergeet’ soms te hinken
Maar op zich is ze er flink van geschrokken!

Groetjes Nathalie & Co

Gelukkig valt het mee.
Wel lekker laten bewegen.
En aan een stekker hangen doet ze nooit meer!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Pfff…dan heeft ze nog geluk gehad zeg!
Kan me voorstellen dat jullie je rot geschrokken zijn.
Fijn dat het beter gaat

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

fijn om te horen dat het al een stuk beter gaat met haar.

pfffffffff wat een deugniet, ze zal er nu wel van geleerd hebben denk ik. Gelukkig blijkt het mee te vallen.

zo he dat is schrikken .gelukkig goed afgelopen .heel veel beterschap .en ik hoop dat ze geen aapie meer gaat spelen .ja oren zitten soms op de verkeerde plaats .hier soms ook hoor

groetjes marielle mama van
10-10-01

Pffff dat is schrikken zeg
Hoop dat ze het nu nooit meer doet

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Klein update-je…

De zijkant van haar knie is behoorlijk blauw en er lijkt toch wel een ‘ei’ op te zitten, maar ze rent springt gewoon, dus uiteindelijk valt het wel mee.
Maar het rennen doet ze wel voorzichtiger als anders…

Ze heeft het er wel vaak over gehad vandaag, oh mam ik had aan de stekker getrokken he, dat was dom he? moppie :D:D
Maar na school gewoon met d’r vriendinnetje afgesproken, zoals vanouds
Ik heb er vanochtend flink arniflor op gedaan, daar had arno gister niet aan gedacht…

Groetjes Nathalie & Co

Ja, die Arniflor is goed spul!
Wel fijn dat ze er zelf niet zo’n last meer van lijkt te hebben

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.