hallo ik ben monique en ik heb mij vandaag aangemeld op deze site. Ik kwam eigenlijk toevallig hier terecht omdat ik op zoek ben naar een leuke naam voor ons derde kindje. Ik heb namelijk al 2 zoontje`s DUNCAN en TYCHO en tja, wat past hier nog leuk bij he!!
ik zal nog even iets meer over me zelf vertellen. Ik ben dus monique jager en ik woon in veendam samen met mijn man en onze 2 kinderen in 2002 zijn wij getrouwd en al snel zijn wij de in het ziekenhuis beland voor fertiliteits behandelingen na veel hormonen en een paar operaties ( ik heb namelijk endometriose) waren we zwanger van ons eerste kindje die werd geboren op 27-11-2005 en 8 weken later waren we op nieuw zwanger!!! Tycho werd geboren op 26-10-2006 . aangezien mijn klachten dus danig terug waren gekomen was voor ons de vraag " of een derde kindje of mijn baar moeder laten verwijderen" we hebben gekozen voor een derde kindje en gelukkig mocht dat ook uit komen want ik ben nu bijna 26 weken zwanger van onze derde!! een heel groot wonder voor mensen met endometriose!!! DUS VOOR MENSEN MET DEZE PROBLEMEN , HOOP BLIJVEN HOUDEN!!!
verder heb ik de positie om thuis te kunnen blijven om zelf voor onze kinderen te kunnen zorgen.
een beetje meer bekend over mij zo. Wil je meer weten dan vraag je maar!!!
maar mijn bedoeling van deze site is dus een leuke naam voor ons kindje te vinden.
dusssssss. . . . . wie heeft een sugestie???
monique jager