Hallo!!
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Lianne, 24 jaar en een echt ontzettend trotse mama van onze zoon Jesse! Ik woon samen met mijn vriendin Marieke en 2 honden.
Op 4 mei 2008 ben ik om 8.13 uur in Delft bevallen van het grootste wonder ter wereld. Na een (onverwachte) onvolkomen stuitbevalling van 6 uurtjes konden wij onze zoon in onze armen sluiten. Echt de mooiste dag van ons leven.
Wij wonen gezellig in het kasrijke Westland. Ik ga per augustus werken via het Reinier de Graaf Gasthuis als medewerker bloedafname en Marieke is in augustus klaar met haar opleiding voor boekhouding.
Wij houden trouwens een leuke site bij voor en over Jesse. Neem je eens een kijkje? Schrijf je gelijk iets in zijn gastenboek? Is leuk voor later! www.wensje.babysite.nl maar let op… vanaf 1 juli 2008 wordt de site gewijzigd in www.jessegroen.babysite.nl!
Wij proberen hier regelmatig even een kijkje te nemen. Maar zoals jullie zelf wel weten neemt een baby erg veel tijd in beslag en we hebben ook nog eens 2 honden en elkaar. Ik ben dan ook vaker per mail te bereiken en via de site van Jesse, dan op een andere manier!
Zijn er vragen? Willen jullie meer weten? Vraag het dan he?!
Groetjes,
Mama Lianne, Mama Marieke en Jesse