Een nieuwe mama in the house :)


#1

Danielle is een moedertje in de dop:
Vanmorgen wilde ze al de fles voor Sanne maken: Ze had het poederdoosje al open gemaakt en op de fles gestooid, terwijl mama onder de douche stond.
En net Sanne ligt in de schommelstoel, doet “mama” Danielle even een deken over haar heen zodat ze het niet koud zou worden.
Nog even en ik hoef niets meer te doen


#2

Wauw, wat ontzettend lief! Ze neemt haar rol als grote zus heel serieus…
Wat is zo’n klein meisje dan al wijs he?!
Misschien kan ze de nachtvoeding van je overnemen, of luiers verschonen…dat zou nog eens heerlijk zijn!!! Haha,

Lekker genieten van die meiden!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#3

Ik las het op facebook…lief!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#4

Lief!

Groetjes,
Sandra


#5

@ mama van Jasper, nacht voeding is bij ons om 12 uur en dat doe ik nog zelf , Om 7 uur de volgende dus ik heb geen klagen.
Kom ik gisteravond van de wagenbouw (voor de carnaval) thuis, is mevrouw wel wakker en miste mama , Ze kunnen me dus toch niet missen.


#6

Ik vind het zo grappig dit soort verhalen. Dan kun je goed zien hoe verschillend kinderen zijn. Een dochtertje van een vriendin is niet weg te slaan bij onze jongste doet idd ook alles het liefste voordat ik het gedaan heb. Onze dochter daarentegen kijkt er amper naar om. Ja nu hij wat meer begint te communiceren wordt het interessanter… kon hij maar praten… geniet van deze zorgzame momenten (begrijp hier niet uit dat ik er van baal dat onze dochter dat niet doet…, zij doet wat zij doet en daar genieten wij ook van )


#7

@ mamariska: Je hebt gelijk, ieder kind heeft zijn eigen dingen waar je als ouder gewoon van moet genieten, al is het maar een spontane kus. Ieder kind is anders.
Genieten is wel het beste wat je kunt doen