Een nieuwe band met een leuk liedje!

Kennen jullie de band HIKE? Misschien niet, ze hebben de nieuwe jingle van de coen en sander show gemaakt, en dat was een variant van hun nieuwe single Lekker Lekker in de zon. Ik weet dat ik geen reclame mag maken, maar luister gewoon eens even naar het liedje http://www.youtube.com/watch?v=YmXR212SMTU .
Moet zeggen, ben misschien wel een beetje bevooroordeeld, aangezien ik van uit mijn jeugd 1 van de band leden ken, en zijn familie ook af en toe zie.
Maar ik zou zeggen, luister lekker een paar keer, en ik hoop dat het een zomer hit wordt!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Jaaaa woezel ik ken ze… echt 'n achterhoekse band he. Op elke lantarenpaal hier in omstreken zit wel 'n HIKE sticker geplakt. Leuk nummer, lekker zomers. Heb 'm meteen ff naar mijn hyves gelinkt.

Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 03 May 2011 21:04:06

waar woon je dan? daar ben ik nu wel heel erg beneiuwd naar, want het lijkt alsof we zowat buren zijn!!!

Vind het echt heel gaaf voor ze dat ze deze kans krijgen!! Persoonlijk vind ik vooral het refrein behoorlijk pakkend, blijft de hele tijd hangen!!

liefs woezel

Haha dat is de 2de keer dat je me dat vraagt. Kijk ff op mijn hyves (jaaaaa die heb je), weet zeker dat je zegt oooooohhhhh jaaa. We wonen niet zo heel ver van elkaar.

Gr Patries

je hebt gelijk, sorry!!! BEn zo vergeetachtig op dat gebied!!! maar dat klopt, we wonen niet zo heel ver van elkaar af, ene klein half uurtje gok ik!!!

liefs woezel

Ja dat zal het omgeveer zijn. Gingen jullie vroeger ook naar de radstake? Brommers kieken haha.

Gr Patries

zekers!!! maar niet heel vaak, wij gingen eerder reglematig naar Dieka van de Kruusweg!!!

liefs woezel

Dieka ken ik van mark. Ben er zelf nooit geweest volgens mij. Wij gingen of naar de olde beth in wehl, achterhoek arena in dinxperlo of naar doetinchem.

Gr Patries

hahaha, en die plekken ken ik dan weer niet!! dieka was echt onze vaste stap plek elke week. Kennissen van vroeger hebben zelfs hun bruiloft hier gehouden. Ik hoorde laatst onlangs dat Dieka niet meer zo heel goed loopt. Geen flauw idee want wij gaan er al een aantal jaren niet meer naar toe!!

liefs woezel

Hoi Woezel,

goh wat toevallig, lijkt wel of we dan allemaal buren zijn haha!
Vorige week met jou al en nu ook met Patries, heb een donkerbruin vermoeden
dat jij patries nog dichter bij mij in de buurt woont haha

Wij gingen namelijk iedere week naar de Radstake met de fiets!
Weer of geen weer we gingen er naar toe, met onze oude kloffie aan
anders werden we vies!
Soms gingen we met de bus naar Lido toe, kennen jullie dat?

Ik ken de band Hike niet persoonlijk, heb ze een paar keer met feesten meegemaakt. kermis en koninginnedag geloof ik en op een paar bruiloften ook.
Hartstikke goede band, jonge jongens toppie!

Kennen jullie de band Trigger dan, een van de bandleden is een collega van mijn vriend

Groetjes van een echte Achterhoekse mama van 2 kids

He woezel en mama van 2 kids,

Weet niet of dieka niet meer goed loopt, maar volgens mij zijn er tegenwoordig zoveel van die tenten keuze genoeg voor de jongelui van tegewoordig.
De radstake loopt volgens mij nog als 'n trein, en wij hebben daar ook 'n bruiloft van onze vrienden gehad, jeugd sentiment haha.

@mama van 2 kids
Wij gingen altijd met de radstake bus (jaja), ging dan door allerlei dorpen hier in de buurt. Heb het idee dat wij dan ook dichter bij elkaar wonen. Weet niet of je hyves hebt? Kunnen we ff checken haha.
Lido ken ik ook, ook weer van mark, niet van mezelf.
De naam trigger zegt me wel wat, kan het alleen niet goed plaatsen qua muziek.

Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 04 May 2011 20:50:58

Ha ha ha ha een achterhoeks onderonsje???

Groetjes,

Michèle

een achterhoeks onderonsje, da’s een goeie!

Meestal wordt de Achterhoek als de uithoek beschouwt, je gaat bij de Doetinchem
de snelweg af , en ineens is het een verlaten gebied , 's avonds in het pikkedonker.

WEl grappig dat er meer Achterhoekse dames zijn haha

Patries, nee heb geen hyves, kan dit dus niet checken…
Ik weet niet of ik dichter bij jou of bij Woezel woon,
van hieruit naar Woezel is ongeveer een half uurtje schat ik…

Naar jou toe denk ik dat nog langer is vlg. mijn vriend 40 minuten, haha!

Dus wonen wij er ts in …

Wij zitten 7 km van de Duitse grens af…
tipje van de sluier…

Gr. mama van 2 kids

Hahahaha zeker een achtrhoeks onder onsje!!

Och jemig, Lido!!! daar ben ik zeker wel geweest, en mijn zwager woont daar dicht bij!! Een oom van mijn man heeft daar in het verzorgingstehuis gezeten, zit daar heel vlakbij!!

We wonen idd dichtbij, ik gok van beide ongeveer een half uurtje!!

Hike is echt een leuke band, en die single van hun, het refrein heeft gewoon iets pakkends, en ik vidn het gewoon stoer, dat een paar jongens uit hele kleine dorpjes, al relatief bekend zijn, en dat zij degene zijn die de nieuwe jingle van 3 fm hebben gemaakt, voor de Coen en Sander show! Vind het gewoon stoer!! En echt heel erg leuk voor hun!!

Trigger ken ik niet, maar net zoals de meeste bandjes hier, zullen ze waarschijnlijk ontzettend leuk zijn, er is veel niet ontdekt tallent!!!

liefs woezel

Toch grappig dat achterhoeks onderonsje, ga je ff 'n mail sturen vanaf hiero. Ben nu nl wel benieuwd haha. Wij zitten ook te raden hier, op de fiets naar de radstake, 7km van de duitse grens hmmmmmm…

Gr Patries

Hoi Patries,

ik heb je mail inmiddels gekregen, en als het goed
is weet je inmiddels waar ik vandaan kom

had jouw woonplaats na jouw tips al wel ontdekt…

Woezel: zat oom van je man in de Molenberg ??

Het is ms alweer bijna 20 jaar terug hoor dat ik in Lido ben geweest
ik schat ruim 15 jaar zeker!
We waren toen nog jong
Maar het was altijd erg gaaf1.
Had toen al verkering met mijn vriend, met wie ik nu 2 kinderen heb …

Als ik aan die tijd terugdenk… geweldig,
met de bus heen stappen , niet te vergeten patatje eten voor je wegging
(zowel Lido als Radstake)
want daar kreeg je honger van …

Jeugdsentiment.

Yep ontvangen, woezel en jij wonen inderdaad dichter bij elkaar…
Heb "het tipje vd sluier"alweer weg gehaald.

Gr Patries

Yep in de Molenberg!!!
Ik wordt nu ook wel heel erg benieuwd ,vooral als ik hoor dat je waarschijnlijker dichter bij mij woont dan bij patricia, dus ik mail je ook even!!!

liefs woezel

Hoi Woezel,

heb jouw mail ook ontvangen, nu weet ik ook hoe dat moet, met dank aan Woezel
Dames ik heb het ff nagekeken voor jullie
27.8 km van ons naar Woezel
35.9 km van ons naar Patries

inmiddels weten jullie waar ik woon , en dat we dus heel dicht bij de
duitse grens wonen.
Is met winkelen wel handig, ze hebben er hele leuke winkels ook de merken…

EN het is dichterbij dan bijvoorbeeld naar Doetinchem (25km) of W’wijk

Groetjes!

sorry met dank natuurlijk aan jou Patries!!