Een moeder kan niet ziek zijn!

Ik ben ziek!
En flink ook!
Heb nu ff de moed gevonden om na 3 dagen op de pc te zitten.
Heb sinds 2 dagen koorts die schommelt tussen de 39 en 40 graden.
Heb een ontsteking aan mijn linkse nier (voor de 2 e keer)

Mijn moeder is vanaf 7 uur smorgesn nu al 3 dagen constant hiet zodat ik in bed kan liggen.
Als ik ons mam niet had he…hoe had ik het dan allemaal op moeten lossen?

Ik kan echt niet goed voor hem zorgen nu.

Gr, Danielle

Heerlijk he, zo’n mama. Lekker uitzieken en dat kun je er weer zijn voor je kereltje!

Beterschap gewenst.

Groetjes Bianca

Beterschap! Fijn dat je hulp hebt!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Oh fijn dat je moeder zo kan helpen. Ja wat je zegt een moeder kan niet ziek zijn.

Groetjes,

Michèle

Heel veel beterschap
Fijn dat je mam bij je is. Maaruh er is ook zorgverlog he voor papa als het goed is.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Inderdaad meis, mama’s kunnen eigenlijk niet ziek zijn. Maar ja, soms is het gewoon zo! Dan mag je blij zijn met zo’n moeder als die van jou, die voor Aaron en jou kan en wil zorgen! Gauw beter worden, want een nierontsteking lijkt me flink pijnlijk! Beterschap!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ooch meisie, beterschap! Ik weet er alles van,
ben maar blij dat jullie mam zo goed helpt!
ik had dat net voor Rico’s opname.
ik was bij mijn ouders, mijn vader was werken en mijn moeder was in het ziekenhuis. ik was dus alleen met Rico bij hun thuis.
en ik stond s’ochtends doodziek op daar.
misselijk constant overgeven en diaree, hoge koorts ook.
en Rico had al een dag diaree en koorts.
nou probeer dan nog maar is spuitluiers te verschonen (echt letterlijk de 1 na de ander, hiuj werd daarna ook opgenomen omdat ie was uitgedroogd zoals je weet…)
echt CONSTANT luiers verschonen
schone kleertjes want het zat overal… en ik was zoooooooo ziek!!!
ik wil er NOOIT meer aan denken hahaha!
maarre
beterschap meid en rustig aan, lekker uitzieken en als je moeder er is meteen je bed in!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik snap het helemaal … vooral nu ik ook elke dag last van de ‘gezonde ziekte’ heb. Ik het nog geen hulp ingeschakeld omdat ik die eigenlijk wil opsparen voor andere tijden … maar als moeder ziek zijn… onmogelijk! Gelukkig heb ik een poetsende man getroffen die als het te vies wordt zijn handen uit de mouwen steekt…

Beterschap meis… geloof maar dat Aaron niks te kort komt bij zo’n lieve oma!

Lastig, ziek zijn en een kindje hebben rondbanjeren. Lang leve je moeder!!! Heel veel beterschap en sterkte Danielle!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hoi ben ik weer.
Heb nu nog 39.6 en ons mam heeft haar werk voor morgen afgebeld!

Oma woont om de hoek (500 meter)

Maar als ik haar niet had…wat had ik dan gemoeten ik kan echt niet voor hem zorgen!

Ga nu weer plat. (heb ook nog knallende koppijn erbij…gezellig)

Gr, Danielle

Hey hey meis,…k wou even zeggen…

IK WEET HET!!!

Het is zooooooooo niet eerlijk dat mama’s gewoon niet ziek mogen en kunnen zijn! Als mannen ziek zijn springen ze hun bed in en zijn gewoon ziek en alles gaat door. ALs wij ziek zijn moet er van alles geregeld en als dat niet kan moet je gewoon zelf wat doen. en alles loopt in het honderd.
WAAROM IS DAT TOCH ZOOOOO
NOT FAIR !!!
BOEHOE!!!

IDD lang leve de moeders van de moeders. K heb zelf ook zon moeder halleluja!
Arme jij, heel veel sterkte en beterschap,

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Nog veel sterkte Danielle, hopelijk voel je je snel beter!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ohh balen is dat hè…

Wij zijn hier allebei voor 3 weken geleden heel erg ziek geweest, gelukkig hebben mijn ouders Noah even meegenomen de stad in.
En het kereltje heeft het aangevoelt, want had zich super goed gedragen toen!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ik ben 2 weken geleden opgehaald met de ambulance.
wat last van hartkloppingen,en daarbij kreeg ik amper lucht door de verkoudheid(wat achteraf een beginnende longonsteking was)
op dat moment was ik alleen met mijn dochtertje,dus dat was dubbel op.ik was in paniek omdat zij thuis was en de amulance kwam.en omdat ik ziek was.
gelukkig kwam oma de kleine meid snel ophalen,en 2 dagen later was mama weer thuis!
pff dit moest me maar gebeuren als mijn moeder niet in de buurt was,papa was ook werken in het buitenland,Maar gelukkig heb ik ook nog goede buren alleen mijn dochtertje wil absoluut niet bij mensen blijven die ze amper kent,erg eenkenig.Op de dagopvang levert dit ook nog wel eens problemen op als haar vaste leidsters er niet zijn,

liefs priscilla

[img]http://lb2f.lilypie.com/1sBLp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

[img]http://lagf.lilypie.com/vgk4p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Angel and Memorial tickers” />

Wat een schrik, Priscilla! Gaat het nu weer goed?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hoi,

Ben het hier niet helemaal mee eens met een moeder kan niet ziek zijn.
Een moeder kan best ziek zijn.
Het is juist goed voor een kindje om eens door een ander te worden verzorgt.
Anders is het alleen maar mamma, mamma, mamma.
Nu moet ik zeggen, ik heb het geluk dat mijn man altijd thuis is en ik 5 dagen werk.
Ik ben dit jaar 2x ziek geweest. (bronchitis en de andere keer griep)
De kinderen zijn gewend dat ik veel met ze doe op het weekend, maar dat kon toen niet omdat ik zo ziek was en op bed moest blijven.
Dus toen was er ook geen mamma beneden en zorgde pappa voor hun.
Ook wel eens gehad dat wij beiden ziek waren en dat een vriendin kwam oppassen en dit ging hardstikke goed.

En ik ben van mening als een moeder ziek is dan kan de vader wel wat meer voor zijn rekening nemen.
Normaal gesproken zijn de moeders het meeste thuis om voor de kids te zorgen, huishouden enz. En de man brengt geld in het laadje.
Draai het eens om!
Er is ook zorgverlof.

Groetjes Lisan.

Ik ben het helemaal met je eens Lisan alleen helaas denkt de maatschappij er nog niet zo over. Wij zijn bijna nooit ziek, maar morgan heeft al 2 keer een ooronsteking gehad. Denk je nou dat mijn vriend vrij krijgt zodat ik kan werken??? Nee hoor er wordt gezegd je hebt toch een vriendin of laat je moeder maar komen. Als ik ziek ben dan gaat morgan naar het kdv dus ik kan ziek zijn, maar morgan kan het niet zeg maar als ik niet thuis blijf.

Groetjes,

Michèle

In principe moet Mervin vrijg krijgen Michèle, hij kan zorgverlof opnemen.
Bij rené is het geen punt om vrij te krijgen, als ik ziek ben krijgt hij of zorgverlof of vrij. Ligt ook veel aan de baas.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ik voel me eigen alweer een stuk beter!
Heb nog koorts maar verder gaat het goed!

Ennu…ik kom nu eens wat te weten nu ik dit topic heb geopend…ZORGVERLOF!
Mijn vriend gaat er aankomende week eens even voor naar zijn baas, hij zei: dat kennen ze bij ons niet!
Ik zei:…schijnbaar moet dat er wel zijn.
Dus nu gaat hij het eens uitpluizen!

Nou ga ik eens ff de andere topics lezen!

Ennu…allemaal hartelijk Bedankt voor jullie beterschapswensen!
TOP!

Gr, Danielle

Fijn dat je je weer stukken beter voelt Danielle!
Jij blij, zoontje ook weer blij!

Groetjes Lisan

L. de Boer