Een mini-kraam meeting hadden

Vandaag kwamen Diana en Daantje op kraamvisite. Een kleine gezellige meet dus ( al moest Evianne nog wennen aan het feit dat Daantje aan dr speelgoed zat). Evianne kreeg een mooi kleurboek, samen effe uitproberen.

vadertje en moedertje samen aan de wandel met hun kroost

Daantje veegt de vloer met ons aan, hahaha wat een heerlijk ventje !

Diana en Jessin, hij zat wel lekker bij je Diana !!!

Gewijzigd door - Assie op 15 Sep 2005 21:34:55

Ziet er gezellie uit hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Dat ziet er inderdaad gezellig uit.
Neem met de meeting je agenda mee, dan neem ik de mijne mee kunnen we eindelijk eens een afspraak maken.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

heee gezellig,en zo te zien hebben evianne en daan heerlijk gespeeld

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ziet er erg gezellig uit.
De foto met het kleurboek vind ik erg leuk! Zit Daan daar ff heel erg (hard?) te kleuren.
En dan die tong uit de mond! Heel herkenbaar (doe ik nu nog als het heel precies werk is )

Groetjes Mim

twee heerlijke moppie s op die foto. ziet er allemaal erg gezellig uit . en jessin heeft het ook naar zijn zin bij diana

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ja hoor Jolanda komt helemaal goed, komende dinsdag krijgen we ook nog kraamvisite hihihi en gisteren kwam er nog geboortepost. Die mensen waren nl heeeeeel lang op vakantie geweest. En opa uit Amsterdam moet ook nog komen want die zat al die tijd in Frankrijk hihihihi

oh ziet er tof uit,lekker fijn kleuren en wandelen,super gezellig…

liefs jessica, &

Hoi Mim,

Daan met zijn tong buiten boord, dat heeft hij niet van een vvreemde. Namelijk zijn vader is er super goed in en ik doe ook aardig mee.
DUs hij heeft ´t absoluut niet van een vreemde.

En Astid wat een leuke foto´s zeg. Mistaat me niet hé een baby op de arm.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Gewijzigd door - Moeder Daan op 19 Sep 2005 09:12:41

hahahaha misstaat je zeker niet, hij vond het er ook erg lekker he Dus ga maar eens gauw klussen of zo hihihi