We wachten rustig af. Hoewel rustig
Groetjes,
Michèle
Nou, ik hoop op een ikkeben beebje weer. Succes meiden !
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
nou damens veel sucses met de laaste loodjes voor als ik er niet ben en de babys zijn op de wereld feliciteer ik jullie al vast invb ben net terug uit het ziekenhuis en kan goed zijn dat ik vannacht of morgen weer met de kleine terug .
dus meiden zet hem op .
gr de mama van leyla
veronique daniels
het moet nu haast wel anders had judith wel even gemeld!
we wachten af op het berricht…
groetjes gytha
Spannend hoor
En ja wachten duurt lang hahaha
Misschien ligt ze wel te genieten van het kleine prulleke
Sanne succes met wachten maar denk maar zo je hebt binnen nu en 2 weken ook je kleintje vast
Whaaaaaaaaaaaaaaa ja ja, we wachten rustig af op een berichtje hoor Judith…
Hopenlijk ben je al lekker aan het genieten van jullie kleine wonder en is alles toppie verlopen.
@ Sann, er is nog nooit een kleintje blijven zitten, voor je het weet kun je je al niet meer voorstellen dat dit wonder in je buikje zat. Dus die komt echt wel binnenkort. Nog even lekker broeden en proberen te genieten van die laatste dagen.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
nouuuuuu judith is denk ik aan het genieten van hun prulleke!
laat iets horen judith!
groetjes gytha
moet toch haast wel, anders had ze vast al wel weer iets laten weten!
ben zooooo benieuwd!!
enne Sann, ik hoop dat t voor jou nou toch ook niet al te lang meer zal duren, veel succes met de allerallerlaatste lootjes.
liefs,
Rinske
Nee hoor Sje, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar laten het we even het beste uitgaan.
Groetjes,
Michèle
Aller eerst:
Hoera we hebben een dochter!!!
Jacoba Nora
Roepnaam Nora
Ze is do ochtend om 05.39 geboren en woog 3980gr (een flinke dus) en is 53 cm. Ze had in het vruchtwater gepoept, dus het moest er snel uit… en dus aan de weeën opwekkers, JIPPIE! NOT!! Veel overgegeven en door de pijnbestreiding (haleluja!) kreeg ik de hele tijd kriebel in mijn neus. Van voor naar achter ingescheurt, dus best lang gehecht.
Uiteindelijk do om 11.00 uur weer thuis. Omdat ik toch echt even uit moest rusten en bij moest komen, nu pas een mail, mijn nederige excuses Maar denk dat ik het toch wel goed heb gemaakt met dit bericht
Er komt zo snel mogelijk een foto, ik beloof het! MOet wel eerst van het toestel af halen en doorsturen naar Kimmetje, heb zelf altijd moeite met het plaatsen van een foto op deze site. Ik beloof plechtig dat het het wachten echt waard is, het is een wolk van een dochter!
We zijn op dit moment de meest gelukkige ouders ter wereld!
Sann, nu jullie nog! Of…
hey hoeraaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd met jullie dochter!
Nu lekker genieten meid!!!
we zijn weer digie tante!!!
heel veel geluk
groetjes gytha
Gefeliciteerd! Heftige bevalling dus, met een mooie beloning. Mooie naam, Nora. Hoe vindt de grote zus het?
Groetjes!
Joepie
vor het eerst digi tante
gefeliciteerd met jullie dochter en echt een hele mooie naam!
xx.Eva.
Ook hier nog even gefeliciteerd! Zie ook andere topic.
Overigens is het supertof om 2 meiden te hebben! (Sprak zij uit ervaring!).
Groetekes, Sje
VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Heftige bevalling zeg! Maar lekker genieten van je kleine meid! Leuke naam ook!
van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
wat een verhaal zeg, maargoed daar hebben jullie wel weer een mooie dochter voor in de plaats!
Geniet ervan, maar dat zal vast wel goedkomen!!!
liefs,
Rinske