Een middag alleen thuis

Wat lekker zeg Ik ben vanmiddag onverwacht een middag alleen thuis
Geen kind en geen man Dus geen zorg
Ik zat me net te bedenken dat dit denk ik de tweede of de derde keer in 14 maanden is dat ik een paar uur alleen thuis ben
Raar eigenlijk dacht ik zo Eerst kon ik doen wat ik wou en dacht ik daar nooit over na
Maar nu vind ik het toch wel erg luxe om een paar uur alleen tezijn
Heb besloten om ook niets nuttigs tedoen
Er ligt nog was en strijk etc Maar dat komt morgen ofzo wel weer
Zijn jullie vaak alleen thuis???
Ik weet dat mn beide buurtjes de kids op de opvang hebben zitten en ze 1 keer per week een middag alleen thuis zijn Best luxe Maar ik zou t zelf niet zo snel doen
(Nou zit mn mannetje helemaal niet bij een opvang oid Dus wordt ook wat lastig hihihi)
Vanaf een grote bank en mn benen op tafel
Allen een fijn weekend toegewenst

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi
lekker is dat he? ik heb het ook maar heel zelden, meestal i het maar 1 uurtje als papa en emma boodschappen doen). Soms ben ik wat eerder uit mijn werk en laat ik Emma nog even bij het KDV, maar dan besteed ik mijn tijd meestal nuttig, strijk, stofzuigen, boodschappen etc.
Maar echt even tijd voor jezelf, niks doen, lekker tutten, uitgebreid douchen, nagels lakken, etc, heeeeeeeerlijk!
Geniet ervan!

Groetjes Gidget

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Pappa is 4 dagen in de week een halve dag kindloos zeg maar. Hij is al vrij dan maar Morgan zit nog op het kdv. Hij doet dan het huis, boodschappen en zet het eten al klaar, Mamma neemt soms een dagje vrij om even rust te hebben

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Gossie Michele wat doe jij voor werk dat jij je dat kunt permiteren om een kind (als de papa thuis is) toch op een KDV te plaatsen, ik weet dat het duur is!
En de papa werkt niet toch, dna breng jij veel binnen

Maar ff: ik ben eigenlijk nooit meer alleen thuis.
Aaron wordt door mijn moeder opgevangen de 2 1/2 dag dat ik werk en als ik thuiskom dan blijft ze nog ff zodat ik was etc weg kan werken of stoffen/dweilen boven…
Eigenlijk is het zo als ik vrij ben…waar ik ben is Aaron ook!
Ik moet eerlijk zeggen…ons mam neemt het wel eens mee naar het park ofzo ze hefet sinds kort een stoeltje achterop en neemt hem als ze oppast voort overal mee naartoe maar ook als ik thuisben is het sinds 2/3 weekjes…zegt ze :Daan ik ga ff met hem naar de diertjes kijken.
Dan ben ik dus een half uur tot een uurtje alleen.
Ga ik meteen gebruik van maken om te poetsen…tja het moet toch gebeuren en gaat beter als ik zonder hem ben merk ik

Maar eigenlijk is het hoogst zelden dat ik alleen ben.

Gr, Danielle

Ik neem wel eens een dagje vrij en breng dan Erik gewoon wel naar het kdv, zodat ik dan lekker de tijd voor mezelf heb. Eens per twee maanden ofzo ongeveer. En af en toe gaat Erik in het weekend een dagje naar m’n schoonmoeder (komende zaterdag weer) en dan hebben we lekker het rijk voor ons twee en dan doen we iets leuks. Dus ik herken hoe heerlijk het is hoor, niets mis mee!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hoi,

Heel af en toe neem ik een middag vrij terwijl mijn dochter gewoon op school zit enof bij de oppas. Daarnaast heb ik met mijn man afgesproken dat ik een middag in de week kindvrij ben. Dan ga ik lekker stadten of sauna of bakkie doen bij een vriendin of gewoon even dingen doen die gedaan moeten worden maar dan zonder een kind om je heen. gemiddeld een keer op de drie keer gaat mijn man ook met mijn dochter het huis uit zodat ik thuis lekker voor me zelf wat kan doen. Filmpje kijken badderen tutten enzv.
Ik vind het heerlijk en heb het ook echt nodig. Ik zit dagelijks vanaf vijf uur tot zeker 18.00 uur met mijn dochter alleen. Ook in het weekend is mijn man vaak nog een middag met het werk bezig. het werkt ook twee kanten op hem een op een tijd geven met zijn dochter en ik heb even een middag geen kind waar ik rekening mee moet houden.

groetjes

lon106

quote:
Hoi,

Gossie Michele wat doe jij voor werk dat jij je dat kunt permiteren om een kind (als de papa thuis is) toch op een KDV te plaatsen, ik weet dat het duur is!
En de papa werkt niet toch, dna breng jij veel binnen

Ik werk als administratief medewerkster bij een groot liften bedrijf en pappa werkt ook hoor Danielle, Alleen zijn tijden liggen heel anders. Hij werkt 3 dagen van 6.30 tot 13.00, 1 dag van 13.00 tot 19.30 en 1 dag van 6.30 tot 18.30. Dus beide 40 uur. Enne Morgan om 13.30 ophalen kon ook wel, maar betekende dat pappa geen flexibilitiet meer had mocht er iemand ziek zijn op zijn werk of met vakanties en je haalt Morgan op op het moment dat ze haar lange middagslaap doet. Dus we hebben er voor gekozen om haar toch de hele dag op het kdv te laten. Althans ze wordt wel altijd om 16.30 of iets eerder opgehaald.

Groetjes,

Michèle

Ik vind het ook heerlijk om af en toe helemaal alleen te zijn, alleen gebeurt dat niet vaak. Eva gaat naar het kdv en dan werk ik dus en verder is ze eigenlijk altijd bij mij. Ik strijk dan als ze slaapt of soms ook gewoon in de kamer als zij aan het spelen is. Op zaterdag, als papa er is, ga ik wel regelmatig even alleen de stad in. Dat heb ik wel nodig hoor, even gewoon ‘los’. Ik wil dan het liefst alleen gaan, zodat ik kan kijken waar ik zelf wil. Soms ga ik ook even naar de sauna, dan wel met een vriendin en dat is ook fijn. En soms hebben wij vakantie van het werk en gaat Eva toch gewoon naar het kdv. Kunnen wij iets voor onzelf doen en zij vindt het alleen maar geweldig om daar te spelen. Maar ja, echt vaak gebeurt het dus niet, maar áls het zo is, waardeer ik het ook wel heel erg. Maar dat mag natuurlijk ook. Naast mama ben je ook nog jezelf en af en toe moet je jezelf ook verwennen met een nagellakje en een maskertje!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh wat heerlijk is dat soms even he? Ik maak het ook niet vaak mee, maar als het een keer voorkomt, dan ga ik ook lekker niks doen, of iets leuks voor mezelf. Meestal is dat dan met een boek op de bank, of inderdaat eens uitgebreid tutten met haren verven en masker enzo
Het komt wel vaker voor dat mijn vriend en ik met z’n tweeen thuis zijn, als Joey bij mijn ouders slaapt, maar dat is nog weer anders dan helemaal alleen. En dat is ook niet zo bijzonder vind ik, want we zijn elke avond als Joey in bed ligt samen.

Lilypie Pregnancy tickers

quote:
Wel af en toe zoals rainbow even alleen de stad in op zaterdag, of donderdagavond, maar dan word ik na een uurtje alweer gebeld waar blijf je? je ben zo lang weg! Grrr die man van mij snapt nog steeds niet dat een vrouw rustig een hele dag door kan brengen met shoppen, op terras wat drinken met vriendin, bijkletsen etc...

Ha ha ha die van mij zegt meestal ben je nu al terug

Groetjes,

Michèle

Hier zelden of nooit alleen thuis… maar het is ook rust moment voor mama als meneertje op bed ligt. Verder heb ik hem het liefst thuis… geen gesjouw met hem … lekker samen genieten of samen ergens op de koffie.

Over maand gaat hij ws wel paar keer naar oppas als ik bezig ben met de verhuizing samen met papa.

Oh ja ik ben wel een keer een ochtend alleen thuis geweest. De dag na de miskraam heeft mijn zusje Jurian gehaald zodat ik even op bed kon gaan liggen. Maar… wat heb ik gedaan. Heel de kamer op zijn kop om lekker te soppen. Hihi…!!

Ik ben ook zelden alleen thuis zonder Tim. Heb nog nooit een dagje vrij genomen om alleen te zijn. Werk op maandag, dinsdag en woensdag, dus op donderdag en vrijdag ben ik met hem samen. En idd de momenten dat hij slaapt ga ik lekker iets voor mezelf doen.

In het weekend met zijn drietjes, dus dan ben ik wel eens weg en dan is papa bij hem. Soms hebben we wel eens iets waardoor we Tim niet mee kunnen nemen en dan gaat hij naar mijn ouders. Ook heeft hij daar al verschillende keren geslapen en dan halen we hem de volgende ochtend weer op.

Groetjes,
Sandra

En een middag niks te doen? ikkeben is online

Geniet van je vrije middag…

Was t al weer bijna vergeten een middag alleen Nee hoor Maar wel lekker Zeker als t zo onverwacht is
Ook ik be bijna full time moeder en dus veel thuis Ik werk wel Maar een uur of 6 id week als mijn man thuis is
Toch heb ik redelijk veel vrijheid omdat man lief wisel diensten draait en de ochtend of de middag thuis is
Als ik wil kan ik dan of even lekker uitslapen of naar de stad oid
Nu heb ik mn vrije middag lekker een spelletje op de pc zitten spelen
Verstand op nul en een pot thee ernaast
Heeeeeeeeeerlijk

Ook ik ben eigenlijk noooit alleen thuis!
Net als nu heb ik vakantie … maar is mn kleine hummeltje ziek, dus kan ik hem niet naar het kdv brengen , want dan eigenlijk wel de planning is …
Ik vind het namelijk ook veel fijner om hier lekker sochtends alles schoon te maken & dan de douche in te springen en lekker te tuttelen of te sporten … zonder dat mn kleintje overal doorheen denderd …

Maargoed, daar doe je niks aan …
Nayaro is eigenlijk als hij ziek is, vaak op momenten ziek dat ik dan juist vrij ben , aan de ene kant ook wel fijn anders moet ik mezelf ook ziek melden & mis ik weer een hoop op school of stage … Maar daardoor mis ik soms wel eens dat socializen en de tijd voor mezelf! Die ik ook echt wel nodig heb …
Maargoed, aan de andere kant, geniet ik zoveel mogelijk van hem als hij ook thuis is, want als ze strax na de basisschool gaan heb je weer zoveel meer tijd voor jezelf als je dan nog dagjes vrij bent, dat je waarschijnlijk niet weet wat je er nog mee moet!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

haha, ik vond het al raar dat ik vorige week ALLEEN met de bus weg ging (met mn vriendin dan) op weg naar de bioscoop.
ineens keek ik langs me (reflex) en dacht nog; rico?! ohnee…
haha

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ isa-schatje
Grappig is dat he Dat je toch in een reflex denk Oeps wat vergeten Oh nee Ben even alleen weg
Leuke avond gehad Naar welke film ben je geweest??
De laatste film die ik heb gezien wat die van de watersnoodramp in zeeland Storm heet die geloof ik
Mooie film Maar wel zakdoekje erbij haha
Gr Linda

[img]http://lb2f.lilypie.com/KuIep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

[img]http://lbdf.lilypie.com/bBOJp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

Ik ben eigenlijk ook nooit alleen thuis, Danique is altijd bij me. Ik doe de schoonmaakdingen als zij slaapt, de benedenverdieping dan. Als ze wakker is doe ik boven, dan heb ik het traphekje ervoor en speelt zij op haar kamertje. Gaat eigenlijk prima. Soms als haar papa thuis is ga ik nog wel even gauw naar een vriendin of grote boodschappen halen. Dat is dan toch handiger zonder haar.

Maar lijkt me wel heerlijk om eens een dagje voor jezelf te hebben, misschien toch eens overleggen met oma. Straks in mijn eigen huisje wordt de situatie toch alweer heel anders.

Ik had vorige week ook geluk dat mijn ouders langs kwamen, en noah niet meer bij hun weg te krijgen was en ik heeeel toevallig de autostoel hier had staan… dus noah kon huppp zo met opa en oma mee boodschappen doen :smiley: Heerlijk!!

Alleen nu sta ik er het weekend er alleen voor… Mijn vriend is naar een beurs in Utrecht voor zn werk… gelukkig is er een vriendin van me hier blijven slapen… dus kan ik vanmiddag nog even werken, en past zij heerlijk op…:smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker